Wpis z mikrobloga

O co chodzi z tym #wiedzminstaryswiat że nie da się już kupić tego zestawu All in? Dobra w ogóle ta gierka? Jestem laikiem w #gryplanszowe . Spoko wybór dla początkujących? I jakie dobrać... warianty czy jak to nazwać żeby się fajnie grało? Szkoda że znowu z tego zrobili jakieś w pół limitowane gówno że wiele zwartości było ekskluzywnej... #wiedzmin #witcher
  • 10
  • Odpowiedz
  • 1
@Aeterna nie mam i nie grałem, natomiast jest wiele opinii że gra sama w sobie nie powala. Dodatkowo wiele osób się wypowiada że gra dużo traci bez zawartości która nie będzie/jeszcze nie jest w sprzedaży. Dla początkujących raczej bym nie polecał ze względu na koszty to zestaw z dodatkami (potrzebnymi) to spora suma i znajdą się lepsze gry. Ale tak jak napisałem na początku sam nie mam i nie grałem a tylko
  • Odpowiedz
@Aeterna: Jeśli chodzi o to czemu nie ma all-ina to odpowiedzią jest to, że all-in to wersja ze "wspieraczki", czyli trzeba było wywalić kasę ponad dwa lata temu na grę która dopiero była projektowana, za to w ramach tego dostało się ekskluzywną zawartość. Chociaż z tego co słyszałem, obecnie ekskluzywny dodatek "Na tropie potworów" ma być wydany w przyszłym roku przez Rebela. Wiedźmina warto kupić, jeśli masz współgraczy lubiących rywalizacje, bo
  • Odpowiedz
  • 0
@Xyle: 2-4 graczy. Budżet do 300zł powiedzmy. Klimat Wiedźmińskiego uniwersum/ Władcy Pierścieni itp. średniowiecze/ fantasy / magia. Na posiedzenie na jeden wieczór. Jestem trochę kiepski w te klocki ale typowo wzrokowo podoba mi się ten wiedźmin przez te ładne figurki itp. Coś w tym stylu żeby był fun
  • Odpowiedz
  • 1
@Aeterna
Gloomhaven Szczęki Lwa - gra w której rozgrywamy kampanię scenariuszową w klimacie fantasy, zamiast figurek potworów są takie tekturowe standies, łatwo zacząć bo scenariusze początkowe to swego rodzaju tutorial, mieści się w budżecie.