Wpis z mikrobloga

@m_n_g: nie wiem jak z częściami do saxo, ja bym celował w civica 6g, nadal duży dostęp do części, 90 koni, tona masy, zwróć tylko uwagę na rudą przy zakupie, najważniejsza jest podłoga i skrzynia w nim jest trochę długawa, bo vmax 200 dobijasz na 4, a 5 nie jedzie. Mam, #!$%@?, polecam
@m_n_g: konstrukcja zawieszenia (z tyłu jest w sumie 8 wahaczy xD) i napęd są identyczne, wydaje mi się, że rozstaw osi też, nie wiem jak masa tej wersji, bo jeśli dobrze rozumiem to chodzi ci o angielkę, czyli liftback z wąskimi lampami, a jeździ ich sporo więcej, więc z blacharką też będzie łatwiej, jednak jeśli chodzi o modyfikacje to 3 drzwiówka może być poskładana cała na częściach aftermarketowych, a obawiam się,
  • 0
@prezeees: w klasie wyzej wydaje mi sie ze jest za szybko i za mocne auta, klasa II bedzie dobra do nauki a doswiadczenie mam tylko ze spokojnej drogowej jazdy. No i taniej, chyba ze to tylko mi sie tak wydaje?
A clio 1.4 patrzec na jakas konkretne?
  • 0
@Manizle: zrobilem 2 nieudane podejscia do clio 2 1.4 3 drzwiowe (oba umowione na ogladanie i mi ktos podkupil zanim pojechalem), obejrzalem jedno Lupo i skonczylo sie tak ze kupilem logitecha thrustmaster t300 z assetto corsa i dirt rally