Wpis z mikrobloga

Jaki samochód polecilibyście w budżecie do 20-25k, jazda 10-20km dziennie po mieście, może dłuższy wypad co weekend np 100km.

Na 90% chciałbym automat i benzynę. Auto z tych mniejszych, żadne kombi.

Nie znam się kompletnie na autach, totalny laik.
10 lat temu jeździłem pół roku Seicento, to cała moja motoryzacyjna przygoda.

Patrze głównie na wygląd i podobają mi się bmw 1, audi a3, golf 6

Po researchu ew hyundai i30, ktory mniej mi się podoba ale może byłby mniej awaryjny/dużo tańszy w utrzymaniu? A może jakaś Corsa/Clio?

#auto #motoryzacja #samochody
  • 15
  • Odpowiedz
@turbine: k4m dobry silniczek i do gazu i jak się coś zdupczy już jakimś cudem z osprzętu to wymienisz za 2 stówy...jedyna rzecz to kzfr ale to przy rozrządzie się wymienia..turbo brak więc i moc dziadkowa więc jak nie potrzeba szaleć tylko się przemieszczać to idealny silnik na te czasy.
  • Odpowiedz
Mam Hondę Jazz w benzynie i automacie na sprzedaż za 16k. Do dojazdów do pracy jak najbardziej się nada bo klima wydajna i ma umiarkowany apetyt na paliwo. Demonem prędkości nie jest.
  • Odpowiedz
Patrze głównie na wygląd i podobają mi się bmw 1, audi a3, golf 6

w budżecie do 20-25k

@Adziorroo Błagam Ziomek, wybierz jedno bo aż brzydko pisząc ręce wykrzywia. Jeśli chcesz auto w budżecie 20-25k to patrz przede wszystkim nie na markę i wygląda a na to które jest najbardziej sprawne technicznie, najbardziej zadbane i takie sprawy. Chociaż jak masz budżet do 25 to moim zdaniem w porządku byłaby Kia Ceed I
Cztero0404 - >Patrze głównie na wygląd i podobają mi się bmw 1, audi a3, golf 6
w bud...

źródło: Opera Zrzut ekranu_2023-08-17_135131_www.google.com

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@Cztero0404: Oczywiście gdzieś ten zdrowy rozsądek się przebija stąd cały post, ale np te BMW zaczynają się od 15k, stąd myslalem, że za 25 to się szrotu juz nie kupi, a na wygląd zwracam uwagę bo po prostu nie znam się całkowicie na niczym w samochodach.
  • Odpowiedz
@Adziorroo: