Aktywne Wpisy
KarmelowyJeremiasz +309
Nie mam pojęcia co robić, pare tygodni temu skonfrontowałem różową, że nie mam już więcej siły siedzieć w robocie w dodatkowe soboty + nadgodziny i chciałbym żeby zaczęła w koncu szukać pracy po prawie 2 letniej przerwie... Finansowo ciagle od 10 do 10, mentalnie i fizycznie jestem już wrakiem, wracam do domu po 10-11h zmianie i nawet nie ma zakupów zrobionych i musze do sklepu iść zmęczony i brudny. Powiedziałem jej wszystko
yahoomlody +99
#!$%@? JAKIE TE NOWE GRY SĄ MĘCZĄCE XD
Zabrzmię teraz mega jak boomer, ale jak chodzi o gierki to odpalając jakieś nowe tytuły to ja się męczę, bo większość czasu przed kompem to czekanie na to żeby pograć. Pełno pokazówek, cutscenek, gadania, no ile można. Ogrywam teraz Shadow of the Tomb Raider i gram w to chyba z 4 tygodnie i przejść nie mogę, bo to jest jakiś interaktywny film, a nie
Zabrzmię teraz mega jak boomer, ale jak chodzi o gierki to odpalając jakieś nowe tytuły to ja się męczę, bo większość czasu przed kompem to czekanie na to żeby pograć. Pełno pokazówek, cutscenek, gadania, no ile można. Ogrywam teraz Shadow of the Tomb Raider i gram w to chyba z 4 tygodnie i przejść nie mogę, bo to jest jakiś interaktywny film, a nie
Oto, co się wydarzyło:
* Początek epidemii: Blizzard Entertainment wprowadził nowego bossa o nazwie Hakkar w rajdzie "Zul'Gurub". Jeden z ataków Hakkar'a, "Corrupted Blood" (pol. "Skażona Krew"), zadawał graczom znaczną ilość obrażeń w krótkim czasie i mógł być przekazywany innym graczom.
* Rozprzestrzenianie się poza rajdem: Gracze odkryli, że zwierzęta domowe i pomocnicy mogą być nosicielami choroby bez wykazywania objawów. W wyniku tego gracze przenosili chorobę z rajdu do głównych miast w grze.
* Pandemia w grze: Szybko rozprzestrzeniająca się plaga doprowadziła do śmierci wielu postaci graczy w głównych miastach. Niektórzy gracze starali się pomóc innym, lecząc czy ostrzegając przed zagrożonymi obszarami, podczas gdy inni celowo rozprzestrzeniali chorobę.
* Reakcja Blizzarda: Po kilku dniach epidemii Blizzard podjął decyzję o restarcie serwerów i wprowadzeniu poprawek w celu zakończenia rozprzestrzeniania się choroby.
Dla naukowców incydent był fascynujący, ponieważ pokazał, jak ludzie reagują na epidemie w środowisku wirtualnym. Zachowania graczy, takie jak unikanie zakażonych obszarów, próby niesienia pomocy lub celowe rozprzestrzenianie choroby, były dla epidemiologów interesującymi punktami analizy. Badacze zauważyli, że choć była to tylko gra, reakcje ludzi na kryzysy mogą być bardzo realne, a symulacje takie jak ta mogą dostarczyć cennych informacji na temat zachowań ludzkich w rzeczywistych sytuacjach kryzysowych.
#ciekawostki #gry #epidemia #nauka #pandemia #worldofwarcraft