Te ceny to pewnie zdupy wklejone. Ja właśnie ostatnio miałem taką rozkminę, bo przeglądałem sobie używki tak do 100k i stwierdziłem, że jak tyle trzeba wydać na używane, to może warto nowe, a jak sprawdziłem na otomoto, to najtańszy hatchback za 160k xD
@Murasame: dlugosc, wyciszenie, zawieszenie, paleta silnikow. Zapewne tez oswietlenie wnetrza, niskie modele maja slabe oswietlenie. Przepasc jest miedzy BMW 3 a 5, a co dopiero A klasa
@Smol_PP: co? ( ಠ_ಠ) Jezdzilem 3h nowa trojka po lifcie i za #!$%@? nie jest podobna do 5er sprzed 4ech generacji. Teraz nawet 5er chyba juz nie ma el kolumny kierowniczej, ale nowe 3er jest ciemne w srodku i te ambilighty nie pomagaja. To nie jest normalne dla mnie zeby w aucie za 350k trzeba bylo wieczorem latarka z telefonu swiecic i szukac rzeczy
@Murasame: Jako, że sam ostatnio zamówiłem mercedesa c-klasy to generalnie mogę napisać tak z czystym sumieniem, wiele osób mówi iż to nowe C to taka S-ka mniejsza i ci ludzie mają w tym sporo racji. Ogólnie śmiem twierdzić, że funkcje poprzednich modeli C-klasy to CLA przejęło dość dobrze zaś C-klasa to obecnie taka E-klasa kiedyś. CLA/A - klasa to taka stara C-klasa czytaj budżetowy trochę, ale mimo wszystko mercedes. Zaś C
@programista15cm: Może miałeś jakieś słabe wyposażenie w aucie którym jeździłeś ja mam serie 3 obecnie i tak szczerze jest to bardzo w porządku auto wbrew temu co mówi wiele osób że kiedyś to było bmw a teraz to już nie ma i tak dalej.
@Cztero0404: nie widzialem zeby byla do 3er jakakolwiek opcja doposazenia w oswietlenie wnetrza poza amilightem. Poza tym nie ma opcji elektrycznej kol kierowniczej. I mierzylem decybelomierzem, nowe 3er po lifcie z podwojnymi szybami jest glosniejsze @200 niz e39 touring z podwojnymi szybami.
kiedyś to było bmw a teraz to już nie ma i tak dalej.
@Cztero0404: umiesz jakos logicznie wytlumaczyc czemu fotel ma 2 pamieci, a nie 3? Przeciez to
@stannis: a tak serio to ciezko uzywac czegos czego nie ma. Jak masz 3 opcje to 2. uzywasz do jazdy. Jedno bardziej wyluzowane, drugie turbopoprawne. Glowna zaleta el foteli jest to, ze trzymajac guzik na trasie Ci sie przestawia tak jak lubisz i nie musisz sie meczyc z wajchami.
Trzecia opcja to ofc lezak, zeby odpoczac jak zatrzymujesz sie na postoju
@programista15cm: Szczerze nie wiem bo nie zwracałem uwagi na fotele i takie rzeczy bo to dla mnie pierdoły były, dla mnie najbardziej liczył się sam wygląd w środku który wtedy był dla mnie najatrakcyjniejszy, to jak auto skręca na zakrętach zbiera się i tak dalej, oraz to, że za dzieciaka oglądałem Kobrę 11 którą do dziś kręcą i mają tam G20 teraz. Audi A3 i A4 brałem jeszcze pod uwagę na
to jak auto skręca na zakrętach zbiera się i tak dalej,
@Cztero0404: no od tego jest 3er i w tej kwestii 5er (zwlaszcza poprzednich generacji) nie bedzie mialo podejscia. Wygladac nowe 3er takze wyglada, wiec rozumiem zadowolenie
@stannis: no jak otwierasz auto innym kluczykiem to nie dosc ze sie ustawia wszystko od razu to jeszcze masz swoja pamiec pod guzikami. Przynajmniej tak jest w e39, bo moze w tej nowej 3er tez z tego zrezygnowali, bo po co
@programista15cm: Jak zrezygnowali przecież w 3er nowym masz normalnie już ten kluczyk cyfrowy który pokazuje takie pierdoły nawet jak zasięg/ilość paliwa w aucie.
#samochody #mercedes
źródło: auta
PobierzA skąd masz takie niskie ceny?
Te ceny to pewnie zdupy wklejone. Ja właśnie ostatnio miałem taką rozkminę, bo przeglądałem sobie używki tak do 100k i stwierdziłem, że jak tyle trzeba wydać na używane, to może warto nowe, a jak sprawdziłem na otomoto, to najtańszy hatchback za 160k xD
Jezdzilem 3h nowa trojka po lifcie i za #!$%@? nie jest podobna do 5er sprzed 4ech generacji.
Teraz nawet 5er chyba juz nie ma el kolumny kierowniczej, ale nowe 3er jest ciemne w srodku i te ambilighty nie pomagaja. To nie jest normalne dla mnie zeby w aucie za 350k trzeba bylo wieczorem latarka z telefonu swiecic i szukac rzeczy
Nie ostatnio, już generacja F (F30/F31) która wyszła w 2012/13 roku była wielkości starej serii 5
Poza tym nie ma opcji elektrycznej kol kierowniczej.
I mierzylem decybelomierzem, nowe 3er po lifcie z podwojnymi szybami jest glosniejsze @200 niz e39 touring z podwojnymi szybami.
@Cztero0404: umiesz jakos logicznie wytlumaczyc czemu fotel ma 2 pamieci, a nie 3? Przeciez to
I tak powoli orientujesz sie, ze jestes w dacii za 300k
Jak masz 3 opcje to 2. uzywasz do jazdy. Jedno bardziej wyluzowane, drugie turbopoprawne. Glowna zaleta el foteli jest to, ze trzymajac guzik na trasie Ci sie przestawia tak jak lubisz i nie musisz sie meczyc z wajchami.
Trzecia opcja to ofc lezak, zeby odpoczac jak zatrzymujesz sie na postoju
@stannis: ziom, jak korzysta wiecej osob to kazda osoba ma swoja pamiec. Jak otworzysz auto innym kluczykiem to masz inne ustawienia
@Cztero0404: no od tego jest 3er i w tej kwestii 5er (zwlaszcza poprzednich generacji) nie bedzie mialo podejscia.
Wygladac nowe 3er takze wyglada, wiec rozumiem zadowolenie