Wpis z mikrobloga

@Nie_quatschen: oczywiście, jego jedyną cechą to "ma być lekkie" ale cała konstrukcja musi być pod niego zaprojektowana. W dodatku na zwykłym profilu pla -bzdury będą wychodziły, bo on się spienia, więc nic się nie zgadza z wymiarami po przejściu przez dyszę.

Już osobną sprawą jest to, że drukowany 3D samolot, o ile ma być modelem funkcjonalnym, to nie jest dobry pomysł. Już tu tacy byli co budowali ...
za wysoka temp ?

@Nie_quatschen: a jaką używasz? dla tych spienialnych pla to ponad 230 trzeba dawać, a wtedy puchnie jak pianka do okien. Jak dasz źle temperaturę (na granicy) to poziom spienienia wynika z nagrzania lub nienagrzania się, a to wynika z prędkośći - czyli miejsca w wydruku - więc jak coś jest wolniej drukowane to się pieni a jak na danej warstwie/w danym miejscu ma długie szybkie przejazdy -
@Nie_quatschen sądzę że tak. Jakieś wzmocnienia żebrowane połączone patyczkiem z włókna węglowego a całość obciągnięta czymś przyklejanym! - czyli tak jak się kiedyś robili z balsy, tylko zamiast balsy wycinanej wydruk z pla
@Podstarzaly_Mandalorianin wydrukowałem już z 70 procent modelu (innego). i wydaje mi się że jest za ciężki że 2x. drukuje na standarcie 200 stopni . może jakbym podwyższył do 220 to by się więcej pienił ?

wszystko to tak na chłopski rozum. poprzedni model z epp już nie nadaje się do naprawy ( za ciężki od kleju na gorąco xd )

pomożesz mi ze zrozumieniem ustawień ?

więcej stopni= większe pienienie i lżejszy
Niequatschen - @PodstarzalyMandalorianin wydrukowałem już z 70 procent modelu (innego...

źródło: temp_file3798822755899557278

Pobierz