Wpis z mikrobloga

Takie mam troszkę gorzkie żale, ale głównie prośbę do osób jeżdżących na 125. Uruchomcie wyobraźnię i nie #!$%@? się na drogi ekspresowe. Pierwsza sprawa, że motocykle, bez względu na pojemność, fajnie się jedzie tymi lokalnymi, albo gorszymi i fajnie się poznaje te miejscowości i widoki położone dalej od dróg szybkiego ruchu. Druga to zdecydowanie lepszy komfort kiedy mocny wiatr nie #!$%@? po kasku i klatce piersiowej. Jak jeździcie na 125 to serio, stwarzacie sami dla siebie spore zagrożenie. Każdy podmuch wiatru powoduje u was zmniejszenie prędkości nawet o 20-30km\h. Teraz taka akcja - #!$%@? sie tirowi pod tempomat, bo macie fajne warunki. Każdy Wasz błąd, to dla was przynajmniej kalectwo, realnie śmierć. Po co to robicie? Widzę nie raz taką sytuację, że jedziecie na zderzaku tira. Serio, nie działa na waszą wyobraźnię to, że wyjeżdżając zza ekranu podmuch wiatru, nawet boczny, może spowodować to, że kierowca tira nie zareaguje na czas...? Ja jeżdżąc na 600 widzę, jak niektórzy siedzą mi na oponie i muszą sobie fiuta wydłużyć wyprzedzając motocykl. Myślcie, bo jesteście pyłkiem przy tym rozmiarze opon i masie tych motorków.

Pół biedy, jak ktoś ucieka na pobocze i tak sobie jedzie, chociaż i to jest ryzykowne.

Wisienka na torcie, to chłop na "CZOPERKU" 125 #!$%@? w pełny set ubrań, który wiózł syna\siostrzeńca, #!$%@? wie kogo, dzieciak w wieku 10 lat max z kaskiem niedopasowanym w stylu orzeszek, bo tylko tyle wymaga niezbędne minimum. Krótkie spodenki miał dzieciak i bluzę.

Jest fajna ustawa, jest możliwość liźnięcia świata większych moto, korzystajcie z tego używając wyobraźni i myślcie ludzie, myślcie.

Też zaczynałem od 125.

#motocykle125
  • 2
@Zielony34 pytanie też kto czym jeździ, są 125 co chyba się rozpędzaja do 130-140. Ja moją kosiarką już na obwodnicach w mieście czuje jak zawalidroga. No ale też ma 90 kmh pojadę. W życiu bym na ekspresówke się nie wybrał, skoro czasem cisnąć nielegalnie 140 lewym pasem, już jesteś zmachany długimi z chłopem na zderzaku :D
są 125 co chyba się rozpędzaja do 130-140


@tymc: Chyba z górki, albo 2T. Na pewno nie 4T. Czasami jak wiatr jest w plecy to 130 MOŻE na liczniku zobaczysz, na GPS będzie 120. Jakie jest bezpieczeństwo na 125 przy 120? KAŻDY podmuch wiatru jest niebezpieczny, bo masz opony o szerokości roweru.

140 lewym pasem, już jesteś zmachany długimi z chłopem na zderzaku :D


@tymc: Mnie się zdarzają przypadki na