Wpis z mikrobloga

Najlepsze jest to, że Polska po raz kolejny pokazuje, że w tym kraju liderami są potomkowie chłopów nosaczy. Jak widać ruscy i niemcy skutecznie wymordowali elitę. Kwestia Ukraińskiego zboża to jedna z tych kwestii na których Polska mogła zarobić i zarabiać przez następne dekady. Rozbudować porty, stać się relanym beneficjentem. ALE OCZYWIŚCIE KRWA NIE! Banda nosaczy, związanych pewnie głównie z rządącymi (nie chcą ujawnić listy podmiotów) stwierdziła, że sobie hehe dorobią. Zamiast stowrzyć system eksportu zalali tym zbożem rodzimy rynek i skosili grube miliony. Koniec końców pis zasypał ten problem miliardami zabranymi ludziom i stworzą narrację anty ukraińską. Brawo bolzga!
#ukraina #wojna
  • 45
  • Odpowiedz
@SzybkieSondy: zdziwiony że patusy wybierają patusów, no cud nieprzewidywalny. Zmartwię cię ale będzie gorzej jak utrzymamy głosowanie 1:1, jeden człowiek, jeden głos. Czas wprowadzić głosowanie portfelem, akcjonariat i wybierać radę nadzorczą. Im więcej podatku osobistego zapłaciłeś, tym więcej wart jest twój głos.
  • Odpowiedz
  • 0
@SzybkieSondy taaa bo tylko pisiory myślą o szybkim dorobieniu się. Każdy kto w tym byznesie działa chciał jak najszybciej zarobić. W Polsce przemysł spożywczy ma parasol każdej opcji politycznej to są miliardy. Dlatego nikt nie dba o nas jako konsumentów
  • Odpowiedz
  • 3
taaa bo tylko pisiory myślą o szybkim dorobieniu się. Każdy kto w tym byznesie działa chciał jak najszybciej zarobić.


@Ama-gi: a kto odpowiadał za to, żeby transport zboża zabezpieczyć przed rozlaniem się na rynek wewnętrzny? Nie twierdzę, że tylko pisiory. Ale może ten zasrany rząd weźmie raz w ciągu ostatnich 8 lat za coś odpowiedzialność?
  • Odpowiedz
Kwestia Ukraińskiego zboża to jedna z tych kwestii na których Polska mogła zarobić i zarabiać przez następne dekady. Rozbudować porty,


@SzybkieSondy: Skończ pieprzyć te farmazony dla debili i dzieci z podstawówki, włącz sobie google maps i sprawdź gdzie leży Afryka i Azja (główne kraje zbytu ukraińskiego zboża) a następnie wytycz najkrótszą drogę morską z Ukrainy. No przykro mi ale nie prowadzi ona przez bałtyckie porty. To nie kurna XVII w. gdy
  • Odpowiedz
  • 5
@Thorkill: o jest i on, chłopski rozum. A wiesz jaki jest koszt kołowy w porównaniu do kosztu transportu wodnego. Z Holandii może wychodzić a z Polski nie? Łotwa (popatrz sobie na mapę) jakoś dostosowuje swoje porty, pewnie robią to w celach propagandowych. Nie ośmieszaj się onuco, nie masz pojęcia o czym piszesz. Zresztą jesteś na czarno nie wiem dlaczego widzę to gówno.
  • Odpowiedz
  • 135
@SzybkieSondy: weź idź się dziecko przewietrz, budować porty na ich zboże, a jak zmienią zdanie, sytuacja się zmieni i będą mogli morzem czarnym transportować to co, obrazisz się jaki kolo xD
dekady xD
  • Odpowiedz
@SzybkieSondy bredzisz, rozbuduj porty, a jak tylko Ukraina swobodnie będzie mogła z własnych portów zboże wysyłać to to zrobi, a ty zostaniesz z pustym wielkim portem na ktory wydałeś kupę kasy. Ta edukacja teraz to porażka bo tworzy takich ułomów bez umiejętności logicznego myślenia
  • Odpowiedz
  • 1
Ta edukacja teraz to porażka bo tworzy takich ułomów bez umiejętności logicznego myślenia


@Cernold: masz na myśli port, który przed wojną miał rokrocznie po kilkanaście procent wzrostu transportu i de facto jest ciągle rozbudowywany? Przecież #!$%@? ta wojna pokazała, że Ukraina potrzebuje alternatywy dla portów czarnomorskich. I na tym polegają wieloletnie kontrakty. Rosja może w każdej chwili zablokować porty na Morzu Czarnym. Mam nadzieję, że odpisuje ruskim trollom, a nie że
  • Odpowiedz
bredzisz, rozbuduj porty, a jak tylko Ukraina swobodnie będzie mogła z własnych portów zboże wysyłać to to zrobi, a ty zostaniesz z pustym wielkim portem na ktory wydałeś kupę kasy


@Cernold: Postaci pana Himilsbacha nie kojarzysz raczej.
  • Odpowiedz
  • 2
@Thorkill: ale rozumiesz przygłupie na jaki post odpowiadasz? Cały ten post dotyczy tego, że zboże nie zostało wyeksportowane tylko miliony ton ZALAŁY RYNEK KRAJOWY. Potwierdzasz swoim wysrywem to o czym piszę.
  • Odpowiedz
Cały ten post dotyczy tego, że zboże nie zostało wyeksportowane tylko miliony ton ZALAŁY RYNEK KRAJOWY


@SzybkieSondy: Bo taki był Ukraińców plan od początku. Zalać Polskę tanim żbożem. Nikt nie chciał eksportować go do Afryki przez port w Gdańsku bo to jest kompletnie nieopłacalne że względu na koszty transportu. Takie zboże byłoby o 30 proc. droższe od tego samego ukraińskiego zboża transportowanego do Afryki i Azji trasą przez Morze Czarne i
  • Odpowiedz
Czas wprowadzić głosowanie portfelem, akcjonariat i wybierać radę nadzorczą. Im więcej podatku osobistego zapłaciłeś, tym więcej wart jest twój głos.


@Bad_Wolf: Byłeś kiedyś akcjonariuszem mniejszościowym albo byłeś na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy? Drobnica ma tak samo #!$%@? do gadania co w demokracji, plusem byłoby jedynie odebranie głosów całkowicie bezproduktywnym.
  • Odpowiedz
@Hieronim_Berelek skąd oni was biorą, rozumiem że port to inwestycja na 2 lata tak? Potem może stać bezczynny, ile miliardów to będzie kosztować? W 2 lata ta rozbudowa by się nawet nie zakończyła
  • Odpowiedz
@Hieronim_Berelek nie są rozwalone, i tak odbudują te zniszczenia 5% infrastruktury bo będą korzystać ze SWOICH PORTÓW NA MIEJSCU za darmowe ,A NIE POLSKICH PORTÓW TYSIACE KILOMETRÓW DROGĄ LĄDOWA I POTEM SETKI TYSIĘCY DALEJ W MILACH MORSKICH OD AFRYKI, #!$%@? debile szkoda na was czasu
  • Odpowiedz