Wpis z mikrobloga

Hej Halinka, weźmy sobie kupmy SUVa taką Daćkę Duster będziemy wyżej siedzieć i będzie bezpiecznie.

Autko pięknie się zachowuje po najechaniu na trawkę. Delikatnie los by sprzyjał i by gniótł dachem bariery robiąc mielone.jpg z wszystkich na pokładzie. Gość powinien całować swoję pompę abs i ecu za to jak go aktualny soft wyratował cudem od śmierci

Prędkość powyżej 100km/h powinna być homologowana dla każdego samochodu inaczej to by się skończyło zasuwanie na autostradach tymi taczkami na resorach
#motoryzacja
dzemzrzodkiewki - Hej Halinka, weźmy sobie kupmy SUVa taką Daćkę Duster będziemy wyże...
  • 12
Inny nawet nie potrzebował trawy, delikatne wciśnięcie hamulca kończy się sytuacją pełną grozy (nagłówek fakt)


@dzem_z_rzodkiewki: co tu się stało z tymi audi? Nigdy nie miałem takiej sytuacji na drodze, aby auto mi tak zrobiło i nie wiem jak to można wywołać. Nigdy też czegoś takiego nie widzialem.
@r5678: to jest skoda kodiaq/karoq, generalnie w momencie posiadania bardzo miękkiego zawieszenia z długim skokiem może się wydarzyć wiele negatywnych efektów. Ten będzie czymś w stylu death wobble.

Im większa bezwładność i masa wahadła przy zmianie środka ciężkości z lewa na prawo lub odwrotnie tym większa szansa na to lub podobny efekt przy zużytych elementach zawieszenia. Często ten efekt można zaobserwować w niesprawnych motocyklach przy puszczeniu gazu (wysoko położony środek ciężkości
Autko pięknie się zachowuje po najechaniu na trawkę. Delikatnie los by sprzyjał i by gniótł dachem bariery robiąc mielone.jpg z wszystkich na pokładzie. Gość powinien całować swoję pompę abs i ecu za to jak go aktualny soft wyratował cudem od śmierci


@dzem_z_rzodkiewki:

Ale akurat tutaj to sobie dobrze poradziło - Francuzi potrafią w zawieszenia i w oprogramowanie. Tak się bowiem składa, że Duster lepiej wypada w takich sytuacjach od np. nowszego
@dzem_z_rzodkiewki: teraz wszystkie samochody wyglądają tak samo. Ale przynajmniej trafiłem w vaga. :D

Anyway trudno było mi sobie wyobrazić co tam zaszło bo utrata przyczepności to nie była tylko coś z zawiecha jakby. Jeżdżę też busem czasami i po 170 sie latało i problemów z zachowaniem się auta nie miałem nigdy.
@kasztan00: pomijając fakt że Passat to największe ścierwo jeżeli chodzi o jakość prowadzenia samochodu to źle zinterpretowałeś te filmiki. Oglądam km77 od długiego czasu więc mniej więcej wiem o co chodzi
Wynik Duster versus Passat to 72km/h do 73km/h. Na dodatek trzeba doliczyć że ten test Passata odbył się już na innej nawierzchni która ma mniejszą przyczepność. Samo km77 to dostrzegło i różnicę można ją oszacować na conajmniej 2km/h. Tak więc
@dzem_z_rzodkiewki:

Ależ ja wcale się nie zamierzam spierać ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chodziło mi tylko o to, że osobówka z #!$%@? zawieszeniem i wcale nie musi być jakoś znacząco lepsza od przeciętnego, albo nawet kiepawego suva tylko dlatego, że jest osobówką.

A że Passat to trakcyjne uberścierwo, to oczywista oczywistość.