Wpis z mikrobloga

Nie znam się na rowerach, wiem tyle, że lubię jeździć. Zwykle 80% po mieście i 20% w terenie. Do tej pory zawsze kupowałem jakieś tanie używki, które zajeżdżałem przez sezon i po roku nadawały się na złom, z racji moich gabarytów (200cm/100kg) i z tego, że niezbyt przejmowałem się wertepami i krawężnikami. Potrzebowałem więc solidnego roweru ze stosunkowo wysoką ramą (60cm) w cenie do ok 3000zł, który będzie w miarę wygodny i wytrzymały. Ważne były też dla mnie tarczowe hamulce, bo V breaki były pierwszą rzeczą która zazwyczaj mi się psuła, albo ocierała o koło. Wybór padł na Cube AIM SLX.

Czy będzie to dobry rower dla moich potrzeb i użytkowania, czy powinienem kupić zupełnie inny typ?

https://www.cube.eu/pl-pl/cube-aim-slx-graphite-n-metal/601500

#rower #mtb #rowery #kolarstwo
Kremlowska_kaleka - Nie znam się na rowerach, wiem tyle, że lubię jeździć. Zwykle 80%...

źródło: S_0_78516_601500_S_00_1920x1920

Pobierz
  • 29
w mieście ten uginacz przedni jest zupełnie zbyteczny


@sargento: jeździłeś kiedyś po DDR w typowym polskim mieście? Ja na takie jazdy zazwyczaj biorę właśnie rower crossowy z amortyzatorem, z uwagi na mnóstwo krawężników, dziury i wystające korzenie które wypchnęły asfalt. I to wszystko na DDR. Jadąc rowerem ze sztywnym widelcem jest znacznie mniej wygodnie na takich ścieżkach.
dzięki wielkie za opinię, mam nadzieje że będzie jeździć dobrze :) @goferek właśnie też o tym myślałem, co prawda nie mieszkam w PL, ale droga do pracy też nie jest równa jak stół i jak czasami przejeżdżałem przez torowisko na przejściu, to myślałem że mi koła odpadną ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@marcez Cube jest niemiecką marką, która produkuje rowery od 1993 roku. Siedziba firmy mieści się w Waldershof w Bawarii. Tam znajdują się również biura projektowe i centrum R&D Cube'a, natomiast sama produkcja rowerów odbywa się u azjatyckich podwykonawców
@Kremlowska_kaleka