Aktywne Wpisy
SaintWykopek +1928
Ostatnia cyfra po naciśnięciu plusa to twoja dziewczyna
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
1. skandynawka
2. włoszka
3. latynoska
4. czekoladka
5. hiszpanka
6. polka witaminka
7. azjatka
8. francuzka
9. nigdy nie będziesz miał dziewczyny
0. filipinka
peter-sobieraj +11
Od 2 lat choruje, i żaden lekarz nie jest w stanie zdjagnozować co mi dolega (wiekszosc nawet nie próbuje).
Może ktoś z was bedzie widział co mi dolega.
Straciłem zdolność myślenia. Byłe programistą z pasją, a teraz nie potrafie napisać najprostrzych rzeczy.
Mam problem żeby połaczyć 2 fakty w wniosek.
Mam problem z pamięcią. Podczas testu u psychologa okazalo sie ze nie jestem w stanie przez minute zapamiętać 3 prostych figór geometrycznych.
Może ktoś z was bedzie widział co mi dolega.
Straciłem zdolność myślenia. Byłe programistą z pasją, a teraz nie potrafie napisać najprostrzych rzeczy.
Mam problem żeby połaczyć 2 fakty w wniosek.
Mam problem z pamięcią. Podczas testu u psychologa okazalo sie ze nie jestem w stanie przez minute zapamiętać 3 prostych figór geometrycznych.
@WielkiNos: na jakich grupach?
Mensa Polska
No cóż, przekładanie twardej logiki na wszystko nie biorąc pod uwagę innych czynników nie zawsze jest najlepszym sposobem prowadzącym do zrozumienia co nadawca chciał nam przekazać.
Oczywiście można się kłócić, że zadanie powinno być opisane lepiej, ale wiemy jak to się często kończyło. Świata nie zmienisz, prowadzących zajęcia też raczej nie przekonasz. Dużą trudnością z jakimiś zadaniami było czasami również zrozumienie, co autor miał na myśli, niestety logiczne myślenie czasami zawodziło
Chodzi o to że jak czytają że "jedna z monet nie jest złotówką" to w głowie pojawia się że żadna z nich nie jest złotówką? Czy o co?
@SwiatWedlugAndrzeja: #!$%@?, wątpię w ludzkość, przeczytałem to zadanie i zacząłem się zastanawiać gdzie tu jest problem XD
1. "Jedna z tych monet nie jest złotówką."
2. "Każda jedna z tych monet nie jest złotówką."
3. "Jedna z tych monet jest złotówką."
4. "Każda jedna z tych monet jest złotówką."
5. "Nie może być pojedynczej złotówki."
To nie jest to samo. Każde z tych zdań oznacza coś innego i można dedukować z nich inne wnioski,