Wpis z mikrobloga

Bardzo mi się podoba teoria, że Blizzard robi wszystko dookoła tworzenia bezsensownych time-sinków:
- spawnowanie w #!$%@? daleko od miejsca gdzie sie zginęło (często na początku instancji)
- zbugowany od premiery koń
- blokady drogowe (??? kto wpadł na to ze to dobry pomysl?)
- od #!$%@? wybuchających mobów, przez co trzeba często się zatrzymywać / cofać żeby sie nie #!$%@?ć w dętke
- dungeony wymgające masy backtraingu
- Uber unique za jakimis szansami typu 0.000000001%, bo wypadlo ich kilka na te kilka milionow graczy od premiery

I tak dalej... i nic z tego nie jest naprawiane/zmieniane pomimo dosc wyraźnego narzekania graczy (poza koniecznoscia robienia niektorych renownow w season 1)

Za to:
- zbyt czeste wypadanie shako naprawione w 1h
- glitche dookola skrzynki (nie bylo o tym glosno) naprawione w pół dnia

I tym podobne szybkie akcje (w diablo 3 glitche wisialy po kilka dni zanim je naprawiono, w zasadzie to byla czesc gry) potwierdzają tylko, ze to wszystko co wydaje sie "popsute" (jak to teleportowanie gracza na poczatek instacji) jest po prostu zamierzone.
Szkoda, bo d4 wydawalo sie swietna gierka.

#diablo4
  • 8
@Rabusek: mnie się podoba jak Blizzard ogarnął, że statystyka "odporność na x" na itemach właściwie nie działa i gówno daje, to zapowiedzieli że to naprawią... za PÓŁ ROKU na 2 sezonie xD
Cała #!$%@? statystyka nie działa, jak dostajesz item z tą statą, to tak jakbyś miał item z jedną statystyką mniej, a oni #!$%@? zamiast to naprawić W TYDZIEŃ jak to powinno się robić, to z dumą ogłaszają, że zrobią
@Rabusek: i to mnie najbardziej martwi że tak debilne tezy dostają tak wiele upvotoe na plebbicie.

Co znaczy zbugowany koń?

Bariery to część gry lol, tak samo możesz narzekać że moby mają za dużo hp i ci czas ucieka jak je bijesz.

Wybuchające moby to celowa mechanika obecna już od D2 tam też trzeba było uważać na tych małych zasrancow z 3 aktu.

Dobrze, że jest obecna walki są znacznie dynamiczniejsze