Wpis z mikrobloga

@Recydywa: damn. Zabijesz mnie? Jadem oczywiście ;) ale masz pełne prawo. #!$%@?ła mi się frezarka z krajzegą [tak, możesz drwic z rózowego paska].

A tak serio: w domowych warunkach potrzebuje wyciąć z metlowej płytki konkretny, dośc precyzyjny wzór. Oprócz frezarki, czym to najlepiej zrobić? Nawet ręcznie, w cierpieniach? Pilniki itp. odpadają- wzór wymaga pewnej precyzji [zabijcie mnie i osmieszcie, ale nie znam się]
  • Odpowiedz
@hellyea: #!$%@? ten przepraszający ton. Ja na makeupie też się nie znam:)

Nie wiem na ile precyzyjny ma być ten wzór, ale po pierwsze wokół konturu robisz jeden obok drugiego otwory wiertarką. Potem łączysz te otwory np jakimiś cążkami, albo małym pilnikiem w zależności od twardości i grubości materiału. Potem musisz się zaopatrzyć w jakieś precyzyjne pilniczki, popytaj w jakichś sklepach narzędziowych. Kolejny etap, tam gdzie ciężko z czymkolwiek podejść to
  • Odpowiedz
@emdey: od 300 zł do ile sobie wymarzysz. Wszystko kwestia tego ile rzeczy zdobędę, ile kupię i jak będę stał z gotówką. Zacznę od jakiejkolwiek konstrukcji, nawet obsługującej tylko długopis, w międzyczasie ucząc się jak to działa i przygotowując podstawy teoretyczne i praktyczne pod budowę konkretnej maszyny. Jutro zaczynam zabawę z obsługą silników krokowych
  • Odpowiedz
@Recydywa: i sorry, to nie jest reklama, ale po prostu to jedyne, co sama rysowałam, więc odzwierciedla o co mi chodzi- chcę zrobic stopery do książek ze wspinaczami, którzy te księzki "trzymają"
  • Odpowiedz
@hellyea: przestań przepraszać! :D

To tak jak mówię, odrysowujesz kształt, wiercisz dookoła otwory albo od razu włosówką, wykańczasz pilniczkami, na koniec papierki ścierne
  • Odpowiedz
@Recydywa: Powodzenia. Kiedyś też miałem się za to zabrać ale nigdy nie było ani czasu ani dodatkowych funduszy... załóż jakiś tag. Chętnie poobserwuję jako były student Automatów. :-)
  • Odpowiedz