Wpis z mikrobloga

#aliexpress #zwrot

Aliexpress jako finał sporu zdecydował o zwrocie uszkodzonego produktu i następnie zwrocie pieniędzy. Wygenerowali zwrot w Inpost i wysłałem paczkę. Po dwóch dniach została dostarczona (odbiorca FRANQARS). Jednak w sporze widnieje inny tracking numer (AEPL....) i brak jest trackingu. Załączałem screeny z Inpost, ale mimo to Aliexpress nie przyznało zwrotu z racji braku informacji o zwrocie. Ktoś był w takiej sytuacji? Złożyłem odwołanie, ale nie dostałem odpowiedzi
  • 11
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@dublan9: Dodam tylko że dzwoniłem do inpostu i oni powiedzieli że mają umowę z ali i oni mogą sprawdzić gdzie przesyłka została dostarczona także prawdopodobnie nie tylko franwars wali w uja ale też aliexpress.
  • Odpowiedz
@dublan9: Tam jest jeszcze opcja że się nie zgadzasz, ja tak zrobiłem i dalej czekam, wysłałem im nr przesyłki zwrotnej inpost. Jak dalej będą twardą się upierać że zwrotu kasy nie dadzą to zgłaszam na policję, jeszcze mogę uderzyć do UOKiK bo to są firmy a ja konsumentem.
  • Odpowiedz
@1masa: @dublan9
I jak się skończyła sprawa z Aliexpress? Ja zgłosiłem zwrot, dostałem etykietę DPD, odesłałem w terminie i jak u OPa. Aliexpress 0 refund, bo nie odesłałem w terminie. Wiele rozmów z supportem. Zarówno ogólnie na Ali jak i z "niby" sklepowym. Jedni odsyłają do drugich, wymagają jakiegoś papierowego potwierdzenia zwrotu mimo że wysyłam im numer trackingu, gdzie widać że paczka odebrana i nawet podpis przez kogo. Ponad 100zł poszło
  • Odpowiedz
Czy chodzi o to żeby ten numer AEPL był tez w paczce? Jak nadałam zwrot 24 stycznia. Paczka miała trafić do jakiegoś magazynu FRANQARS w Konstancinie i paczka przepadał, a ni spór ani odwołanie nie pomogły. Jakieś pomysły co mogę jeszcze zrobić? Oczywiście
tel. do magazynu i mail tez milczy.
  • Odpowiedz