Aliexpress jako finał sporu zdecydował o zwrocie uszkodzonego produktu i następnie zwrocie pieniędzy. Wygenerowali zwrot w Inpost i wysłałem paczkę. Po dwóch dniach została dostarczona (odbiorca FRANQARS). Jednak w sporze widnieje inny tracking numer (AEPL....) i brak jest trackingu. Załączałem screeny z Inpost, ale mimo to Aliexpress nie przyznało zwrotu z racji braku informacji o zwrocie. Ktoś był w takiej sytuacji? Złożyłem odwołanie, ale nie dostałem odpowiedzi
Czy chodzi o to żeby ten numer AEPL był tez w paczce? Jak nadałam zwrot 24 stycznia. Paczka miała trafić do jakiegoś magazynu FRANQARS w Konstancinie i paczka przepadał, a ni spór ani odwołanie nie pomogły. Jakieś pomysły co mogę jeszcze zrobić? Oczywiście tel. do magazynu i mail tez milczy.
Aliexpress jako finał sporu zdecydował o zwrocie uszkodzonego produktu i następnie zwrocie pieniędzy. Wygenerowali zwrot w Inpost i wysłałem paczkę. Po dwóch dniach została dostarczona (odbiorca FRANQARS). Jednak w sporze widnieje inny tracking numer (AEPL....) i brak jest trackingu. Załączałem screeny z Inpost, ale mimo to Aliexpress nie przyznało zwrotu z racji braku informacji o zwrocie. Ktoś był w takiej sytuacji? Złożyłem odwołanie, ale nie dostałem odpowiedzi
tel. do magazynu i mail tez milczy.