Wpis z mikrobloga

@Shigan: A jest taka opcja oficjalnie? Dotychczas działało to tak, że zwracało się na własny koszt i Aliexpress jeśli było łaskawe, to zwracało koszt w formie kuponu.
Albo był darmowy zwrot przez paczkomat, ale nie wiem czy to jeszcze działa.
@Setral: No otworzyłem spór ze sprzedawcą, doszliśmy do porozumienia, że przedmiot odeślę i jest napisane w podsumowaniu, że zwrot jest na koszt sprzedawcy i teraz w sumie nie wiem co dalej, bo nigdy wcześniej nie odsyłałem niczego na AliExpress. Przykładowo na Allegro kiedyś zwracałem nietrafiony zakup, to po prostu wydrukowałem wygenerowaną etykietę, zaniosłem ją wraz z paczką na pocztę i tam już się resztą sami zajęli. Przesyłki do Chin są bardzo
@Shigan: Ja dzisiaj idę na pocztę i zwracam do chin wyświetlacz. Machnąłem ręką już na te 20 zł za wysyłkę. Aliexpress to ulep z gówna i błota, który ładnie wygląda. Technicznie ten portal to porażka i tak samo nie działają tam procedury. Spróbuj zapytać na czacie, jeśli uda ci się połączyć z agentem, jak ma wyglądać taki zwrot.
@Setral: Niestety za bardzo się z tym ociągałem i kilkanaście godzin temu minął mi termin na zwrot. 20 złotych to i tak jeszcze do zaakceptowania. Ja tak pobieżnie sprawdzałem koszt wysyłki do Chin i mi pokazało nawet 100 złotych za tego typu usługę. Nie wiem, może źle sprawdziłem, ale tak kosztowny zwrot nie byłby dla mnie opłacalny. No nic, przeboleję to. Będę miał nauczkę na przyszłość.
@Shigan: Sprawdzając spór ws. mojego zwrotu, wyświetlił się taki komunikat:

"According to AliExpress guidelines, the return shipping fee is charged to the shopper based on the following:

-If the refund reason is a "Personal reason" such as "I no longer need the item".
-If the shopper has not provided enough relevant supporting information for the issues they reported.

The return shipping fee is charged to the seller based on the following: