Aktywne Wpisy
whitewolfik +228
Po ponad dziewięciu latach sąd wydał postanowienie w sprawie wniosku o służebność drogi koniecznej, złożonego przez sąsiada przeciwko mnie, gminie, i jeszcze jednemu sąsiadowi.
Na ogłoszeniu postanowienia byłem tylko ja i wnioskodawca.
Nie było żadnych niespodzianek. Sąd zasądził drogę konieczną o szerokości 8m przez 2 działki gminne i pole mojego sąsiada w kształcie pokrywającym się z planem zagospodarowania przestrzennego. Za pierwszą działkę gminną nie sąd zasądził opłaty, za działkę, którą niedawno sprzedałem
Na ogłoszeniu postanowienia byłem tylko ja i wnioskodawca.
Nie było żadnych niespodzianek. Sąd zasądził drogę konieczną o szerokości 8m przez 2 działki gminne i pole mojego sąsiada w kształcie pokrywającym się z planem zagospodarowania przestrzennego. Za pierwszą działkę gminną nie sąd zasądził opłaty, za działkę, którą niedawno sprzedałem
kotka-a 0
Codziennie nie licząc weekendów 2x po 30 minut drogi (w tym 15 krajową więc nie stoi w korku), więc powinien być podładowywany. Podłączona kamera w trybie poklatkowym.
Dziś rano po weekendzie odpalił normalnie (stoi w garażu podziemnym) a po 8 godzinach w pracy nie odpalił. Kamera wyłączyła nagrywanie o 11, czyli wtedy napięcie spadło poniżej 11,4V.
Miałem miesiąc temu wymieniany regulator alternatora więc to raczej nie to, ale nie wiem co innego.
Odpaliłem po kablach i przejechał te 30 miunt, w tym 15 z włączoną klimatyzacją i pod koniec trasy wg OBD pokazywał 13,3-13,5V.
Gdzie szukać przyczyny?
#motoryzacja #samochody #mechanika #mechanikasamochodowa #vag
@dawid121213: wlasnie w pierwszje kolejnosci weryfikuje sie to co ostatnio bylo robione (。◕‿‿◕。)
@dawid121213: jeśli rozładuje się do zera to to już się nie naładuje tak żeby trzymał wymagane parametry. Mi padł tak akumulator z dnia na dzień, po prostu zwarcie w celi, po odpaleniu dawał radę ale potem padał.
- zwarcie wewnętrzne aku
- wymieniony regulator jest wadliwy (zawieszają się szczotki, mały prąd ładowania, itd)
- jeśli auto mało jeździło to szukałbym zwarcia w instalacji albo uszkodzonego odbiornika który na postoju wysysa prąd z baterii.
Jak jechałem do chaty to zapaliła mi się czerwona ikonka akumulatora na desce rozdzielczej, czyli brak ładowania. I faktycznie mierzyłem miernikiem i nie było różnicy wtedy czy zgaszony czy odpalony. Zgasiłem i odpaliłem wetedy z 3 razy, nawet pojechałem do mechanika i dojechał, nie wiem co u niego było, może rozładował mu się tak że
Czyli mozliwe że aku jest po prostu kupa
Jeżeli napięcie przy odpaleniu na aku ma 13,3/13,5 to raczej nie regulator?
Nawet stare regulatory z samochodów z lat 90' miały wbudowany czujnik temperatury i obniżały napięcie gdy było gorąco pod maską.
Na zgaszonym miałem na zaciskach akumulatora 12,58V
Na odpalonym 13,98V
Na odpalonym pod obciążeniem (światła drogowe, klima, nawiew na max) 13,54V.
Dzis odpaliło auto normalnie.
Ale komputerek jak podłączyłem teraz to pokazał mi błąd przełącznika świateł hamowania.
Miałem już to w tamtym roku i podejrzewam, że po prostu wczoraj "same" włączyły się światła stopu gdy byłem w pracy i dlatego dziś nie chciał odpalić... Muszę zobaczyć czy można wyregulować jakoś