Aktywne Wpisy
njdnsjdnjs +2
jaką część ciała najbardziej w sobie lubicie
Pomorski_Wilk +47
Miałem olać wybory do Europarlamentu, ale za to, co dzieje się na granicy, głos idzie na Konfę. Uśmiechnięta Polska potrzebuje jakiś bat na tyłek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ukraina
#ukraina
Miałem dzisiaj rozmowę z pracownikiem ING Bank Śląski, którego jestem klientem.
Otóż zadzwonił do mnie ów pracownik z informacją, że bank zablokował podejrzaną transakcję z mojego konta firmowego, czym skutecznie przykuł moją uwagę, gdyż żadnej transakcji nie wykonywałem. No ale nic trochę zaskoczony próbuję się rozeznać o co chodzi. Jakaś tam weryfikacja urządzeń autoryzowanych do obsługi konta/aplikacji, (tutaj mi się lampka zapaliła, czy nie będzie zaraz próbował wyciągnąć danych, haseł itp no ale aplikacja bankowa wywala komunikat, że właśnie kontaktuje się z nimi ich pracownik więc chyba poważny telefon)
W tym momencie pada hasło, że te środki, bodaj 2650zł są w tym momencie zablokowane i jeśli chcę je odblokować muszę z bankiem podpisać polisę ubezpieczeniową na takie , gdyż w przeciwnym wypadku bank będzie zobowiązany do zwrotu jedynie 2000zł z tej kwoty. (Tak wiem głupota zdążyłem w międzyczasie pogooglać temat wyłudzeń i nieautoryzowanych przelewów)
Nie mniej jednak rozmowa trwa dalej. Mówię człowiekowi, że nie jestem zainteresowany żadnymi polisami. W odpowiedzi dostaję, że w takiej sytuacji to nie jest moja wolna decyzja, ale tak trzeba i nie może być inaczej. A więc dlaczego pyta Pan o zgodę, skoro nie mam w tej sprawie decyzyjności - odpowiedziałem. Oczywiście ma Pan wybór, ale w takiej w przypadku nie zgodzenia się, możliwość wykonywania operacji na koncie zostanie zablokowana do odwołania, w takich przypadkach postępowanie może trwać nawet rok. Coś mnie w tym momencie tknęło, sprawdziłem konto - zablokowanych środków, zrobiłem dwie transakcje kontrolne jedną na prywatne konto, drugą na konto żony, obie przeszły bez zająknięcia. Poinformowałem o tym gościa, na co odpowiedział, że wprawdzie w tym momencie nie jest konto jeszcze zablokowane, ale jeśli nie chcę współpracować, to mogę być pewien, że zaraz po zakończeniu rozmowy konto zostanie zablokowane, a co więcej będzie musiał sprawę przekazać do organów ścigania, ponieważ w jego ocenie moje zachowanie wydaje się mu podejrzane.
Oczywiście miałem do czynienia z telemarketerem, który przez kłamstwa i manipulacje oraz niewyobrażalnie agresywny marketing próbował mi wcisnąć polisę, jednak nie był to randomowy pokemon który wyciągnął mój kontakt z jakiejś bazy, ale pracownik z autoryzacją ING. Rozmowa ta zajęła mi tak dużo czasu i wyprowadziła tak bardzo z równowagi, że chociaż nigdy tego nie robiłem, to chciałbym w związku z tym podjąć jakieś kroki w kierunku wyciągnięcia konsekwencji od tego człowieka. Tylko nie wiem, co mogę zrobić, Mirki/ Mirabelki może macie jakieś pomysły?
#ing #banki #marketing #polisa
Komentarz usunięty przez autora
Powodzenia!
niedlascamu.pl
Poszukaj też na YouTube. Oni lubią takie zadania :)
@kampro: Niemniej jednak,
@kampro: zglos reklamacje i zadaj rekompensaty za stracony czas i nerwy - tlumaczac ze to byl pracownik banku bo byla notyfikacja z aplikacji banku
Komentarz usunięty przez autora