Wpis z mikrobloga

@DMMotoAdventures: O widzę akumulator na górnej rurze, jak sobie taki system sprawuje?
Sam u siebie rozmyślam nad podobnym zamontowaniem, ale czy ta dodatkowa masa wpływa jakoś znaczącą na prowadzenie? I jak sytuacja gdy musisz się zatrzymać na przykład na światłach?
@Skillez_ akumulator na spodzie kolidował z kołem więc to było jedyne miejsce. Jakoś bardzo mi nie przeszkadza dodatkowa masa, rower wydaje się całkiem ok.

Dopiero zrobiłem 10km, ale pod strome górki wspina się kozak :D

O co chodzi z zatrzymywaniem się na światłach?
@DMMotoAdventures: a pokaż jak wygląda przerzutka na największym przełożeniu, nie to że jakiś spec/expert jestem czy coś ale czy nie jest za krótki łańcuch? Bo pewnie na najmniejszym przełożeniu przerzutka rozciągnięta do szpagatu? One nie lubią tego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
O co chodzi z zatrzymywaniem się na światłach?


@DMMotoAdventures: W sensie gdy musisz się zatrzymać bez schodzenia z roweru. Jak sobie kiedyś przymiarki robiłem z aku na górnej to miałbym spory problem aby zatrzymać się i nie zaliczyć gleby. Jednym sensownym wyjściem było obniżenie siodełka tak aby nie schodzić z siodełka przy zatrzymaniu się, ale w takim wypadku pozycja podczas jazdy jest średnia.
@eturbo tak, kapkę skracałem łańcuch aby naciągało ją do przodu. Inaczej przerzutka prawie ryła o ziemię xd Taki napęd (50z na największej zębatce) chyba nie jest do końca przewidziany do koła 26 cali.

Generalnie teraz mogę wrzucić najmniejszą zębatkę z tyłu, największej nie mogę bo łańcuch jest masakrycznie przekoszony i ciągle chrupie. Da się jeździć tylko na tej przed największą zębatką.

Niepotrzebnie kupiłem adapter na zębatkę 104 na silnik bo powoduje tylko
@DMMotoAdventures: No faktycznie jak teraz patrzę to mało miejsca na osprzęt. Z czasem sprężyna pewnie się zrobi luźna i będzie Ci łańcuch uciekał na wertepach, jak będziesz zmieniał to weź przerzutkę z krótkim wózkiem, ale to tam pewnie jeszcze sporo pojeździsz do tego czasu :)