Wpis z mikrobloga

Mirki, podpowiedzcie proszę co z tym fantem zrobić.
Tl;dr: #orange kłamie i #oszukujo

Dwa miesiące temu zadzwonił do mnie konsultant Orange i zaproponował nową umową, ponieważ dociągnęli do mnie światłowód. Mówię sobie, że fajnie i jestem zainteresowany. W rozmowie wypytałem o wszystko i przedstawiłem gościowi moją obecną ofertę: Pakiet X + dodatkowy pakiet telewizyjny za łączną kwotę 150zł. Kwoty przykładowe. Gość mi odpowiada, że nowy pakiet będzie IDENTYCZNY tylko będzie miał lepszy internet. Wszystko za dodatkową opłatą 40zł, czyli ze 150 robi się 190zł. No spoko, fajnie, bo lepszy internet mi się przyda. 3 razy rozmawialiśmy przez telefon i 3 razy potwierdzałem, że wszystko będzie takie samo za tę kwotę co ustaliliśmy przez telefon. Dobra, szybka decyzja i mówię: "OK, kupuję.". I to był mój największy błąd. Tydzień później przyszli monterzy, zamontowali, git.
Mija miesiąc, a ja dalej nie dostałem kopii umowy, ani fizycznej, ani elektronicznie, ani nic. Nie widziałem nowej umowy na oczy nawet. Ale przychodzi nowy rachunek na nową umowę. 240zł. Que? Dzwonią i mi mówią, że wyrównanie. Spoko, rozumiem.
Dzień później w TV nagle tracę 30+ kanałów, dzwonię ponownie i okazuje się, że wyłączylli mi pakiet telewizyjny, bo "był za darmo tylko na miesiąc i nie ma go w umowie". No chwila, chwila. "Podpisywałem" umowę na pakiet + TV za 190, a dostaję 240 i to beze pakietu TV? Co?
Składam reklamację i miesiąc po złożeniu "Nie uwzględniamy reklamacji, bo konsultant nie potwierdził pana wersji, ale jako rekompensatę dajemy 10zł zniżki do końca umowy". Que v2? I teraz od 2 tygodni odbijam się od Orange, bo cały czas przekierowują do reklamacji, ale nikt od nich się do mnie nie odzywa.

Czyli "pani redaktur, my nie czytali (bo nie mieli co), a tera każo płacić". Czy mam możliwość coś z tym zrobić? Czy ja sam sobie załatwiłem tak temat i jestem w ciemnej p*pie?
Darsas - Mirki, podpowiedzcie proszę co z tym fantem zrobić.
Tl;dr: #Orange kłamie i ...

źródło: images

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
@Darsas: jak była nagrywana to masz stosunkowo największe szanse na wygrana bo te rozmowy są później odsłuchiwane i jeśli rzeczywiście wprowadził Cię w błąd to śmiało powinieneś swoje uzyskać. W salonie takiej opcji nie ma wiec de facto lepiej umowy zawierać przez telefon bo większe pole do reklamacji masz. Katuj ich reklamacjami i rzecznikiem praw konsumenta, powinni zmienić narracje.
  • Odpowiedz
@Darsas: Do nas do firmy też dzwonili ostatnio, że z Orange, że na już chcą nam wysyłać umowę na tych samych warunkach, ale jako firma mamy ,,swojego człowieka" w Orange gdzie to On zawsze nas obsługiwał i się pytamy co z tym człowiekiem, dlaczego dzwoni ktoś nowy, poszła od nich bajka że tamtego już niema i oni już wysyłają tą umowę na e-mail żeby podpisać.

Na spokojnie zadzwoniliśmy na infolinię, połączyło
  • Odpowiedz
mi zaoferowali zwiększenie prędkości, umowa kurierem przyjechała i podpisana. Tydzień później dzwonią, że ją rozwiązują, bo konsultant nie powinien zaoferować szybszego neta, bo się nie da. Cyrk z natrętnymi małpami na słuchawce xd
  • Odpowiedz
@Darsas: Generalnie to tak:

Pierwszy rachunek od orange zawsze przychodzi większy niż na umowie, bo ten pierwszy rachunek to jest płatność za kolejny miesiąc "z góry" plus te dni które gdy miałeś usługę nie pełny miesiąc jakby przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.

Druga sprawa, w Orange po podpisaniu umowy zawsze przez pierwszy miesiąc masz odblokowane wszystkie kanały jako bonus, a potem dopiero ustawiają Ci programy za które płacisz w pakiecie.

A
  • Odpowiedz
  • 0
@mstasiek: Monterzy mieli ze sobą tylko protokół montażu sprzętu. Dosłownie jedna kartka z tą informacją. I tyle. Na mailu pusto.
@foneswein Ja przy zakładaniu poprzedniej umowy, którą do tej pory przedłużałem to przez miesiąc musiałem chodzić i szukać ofert u nich, bo na infolinii mówią co innego, w salonie co innego, przez internet co innego. I tak za każdym razem.

@OrangeEkspert na priva wysłałem
  • Odpowiedz
@Darsas ponowna reklamacja i tyle, teraz oferty tak się zmieniają, że pewnie gościowi się coś #!$%@?ło bo podwyżka 40 zł za lepszy internet wydaje się realna
  • Odpowiedz
  • 0
@Darsas Poproś o odtworzenie rozmowy z konsultantem. Jeśli się upierają że nie mają sprawdź ich stronę IOD pod względem certyfikatów bezpieczeństwa bo pewnie jeden z nich mówi że nie mogą gubić takiego info i zrób aferę na mailu od ochrony danych
  • Odpowiedz