Wpis z mikrobloga

Cześć, mam w aucie luźne zaciski z przodu, kiwają się na boki i tłuką na wertepach, jak wcisnę hamulec to stukot znika. Prowadnice sprawdziłem i chodzą ładnie, były wymieniane w marcu 2022. Ale były zmieniane z jednego sklepu na przodzie, i oba zaciski klepią,
W motoryzacyjnym powiedział, że pewnie źle dobrane, także zamówiłem nowe po Vin.
Co wy o tym myślicie, mogłyby być za długie? I z tego wynikałby luz?
Czy raczej zaciski zużyte?
#mechanikasamochodowa
#samochody
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mogłyby być za długie


@agareas: bardziej bym powiedział, że są za cienkie i mają za duży luz w jarzmie. Ogólnie kasowniki luzu masz założone na klockach, bo z tego też może cały zacisk pływać i radośnie stukać
  • Odpowiedz
@agareas: możesz próbować, sprawdź też czy na 100% wszystkie śruby trzymające jarzmo do zwrotnicy są dobrze i mocno dokręcone, bo mi kiedyś podobnie stukało i okazało się, że śruba nie była do końca dokręcona
  • Odpowiedz
  • 0
@PiotrFr: Nie piszczą, ale klocek trzyma się od dołu jarzma, a od góry jak się go dotknie to klepie w tarcze, od góry ma luz. I niestety blaszka poszła.
Ale mam zamówione nowe, i prowadnice też, o 15 będę montował.
  • Odpowiedz
  • 0
@PiotrFr: No dziwne... Tylko na dziurach klepią z dwóch stron. Dlatego największe podejrzenie na te prowadnice, bo przecież za jednym strzałem w obu jarzmach wymieniłem. Ogarnę i dam znać potem z ciekawości xD jak nie poprawi się, to chyba jarzma zużyte...
  • Odpowiedz