Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki,

Potrzebuję fachowego doradztwa lub mentorstwa.

CELEM jest zbudowanie portalu internetowego, który ostatecznie będzie wspierał proces tworzenia ofert(podpowiadał teksty, nagłówki etc) i generował pliki PDF, zapisując je w formacie PDF.

Jestem początkujący w programowaniu webdev - znam tylko html.

Jednak jestem dobrym programistą automotive (PLC, Roboty, C#) i bardzo szybko się uczę. Pisałem już sporo więc jak tylko ktoś podpowie jaką drogę obrać, resztą już się zajmę.

Potrzebuję kogoś, kto by poświęcił 5-10 minut i podpowiedział/podzielił się odpowiednimi hasłami/narzędziami, aby pomóc mi stworzyć to profesjonalnie i skutecznie, żebym nie błądził przy wyborze narzedzia.

Wiadomo, że można to zrobić na wiele różnych sposobów, ale po co się męczyć, pracować przez pół roku i potem dojść do wniosku, że można było to zrobić lepiej i szybciej za pomocą odpowiedniego narzędzia/języka itp.

#programowanie #naukaprogramowania
  • 16
  • 0
@paczelok: Widzisz, znasz ChatGPT, ale nie potrafisz go właściwie wykorzystać. Ale co można się spodziewać od kogoś, kto średnio umie czytać ze zrozumieniem? Krótko i zwięźle przedstawiam punkty:

1. PODPOWIEDZIAŁ - nie podpowiadał. Co jest znaczną różnicą- podpowiedzieć(naprowadzić na "drogę"), podpowiadać- w szerokim rozumieniu to ciągle "matkować".
2. Chat GPT Kosztuje 22$ a nie miliony - wiem, bo regularnie opłacam.
3. BTW - ChatGPT również potrafi poprawić gramatykę np. "Co to
  • 0
@paczelok: Wcześniej napisałem zarys tylko- bez konretnych szczegółów:

Szablon oferty (poza zakresem) z reguły się powtarza, a jego zapisy są zwykle powtarzalne. Różnią się osoby, do których jest adresowana oferta, oraz poszczególne zapisy. Chciałbym mieć pewnego rodzaju bazę takich ofert. Na przykład, gdy wybiorę klienta Paczelok, chciałbym, aby pojawiło się coś w rodzaju "WORDA" z gotowym szablonem, a po prawej/lewej stronie mógłbym wybrać poszczególne zwroty/elementy oferty, które już wcześniej używałem dla
18+