Wpis z mikrobloga

#raportzpanstwasrodka
Pucin chce przerabiać 15 000 kokosów w miesiącu, wyliczył że będzie robił 7 dni w tygodniu po 500 kokosów. Dużo, niedużo nie wiem, nie znam się na obróbce kokosa. W sumie to ma chłop zacięcie i zaczyna budzić moją sympatię, chociaż broń mnie boszsze szumiący, przed wytworami takich domorosłych technologów. Ale patrzcie, fikał dość wysoko i zgrabnie, też udawał bysnesmena z górnej półki a nawet z jeszcze górniejszej. Silił się nawet na porady finansowe i życiowe, że aż dziw, iż nie skumał się z Tymochowiczem. Ale ostatecznie, może nie na wprost, ale wziął swój upadek na klatę, pogonił tę roszczeniową doo...pę i wiosłuje sam. Nie miał też problemu z zejściem z przyzwyczajeń życiowych do absolutnego minimum, mieszka u Michała z Nakupendy, a tam raczej skromne warunki. Pracuje jak umie sam, nie rżnie wielkiego pracodawcy. Oczywiście te jego zmagania, są zabawne i dostarczają niezłego ubawu. Żeby wspomnieć chociaż poszukiwania pomysłów biznesowych przez ChatGPT. Chłop ma swoje kleksy, ale kto ich mnie ma, Za to nie żebrze w internecie i potrafił spuścić z tonu. Mogę się mylić, bo akurat jego nitki nie śledzę aż tak długo. Jak myślicie ma chłop szansę?
  • 39
Pucin nie jest istotną figurą kambodżańskiego bajzlu


@GnackiZyzio: fakt, no jest to poboczny nurt pobocznej odnogi. chodziło mi o to, że zabrał się sam do łupania tych kokosów. Pomijając wiedzę i skuteczność biznesową, bo te są żadne. Estymacji potencjalnych przychodów, to na oczy nie widzi, nie tylko w tym biznesie, ale w życiu.
chciałam zauważyć że kamardyner to też fan bitcoina