Wpis z mikrobloga

Kupiłem myszkę #logitech g pro wireless (#pcmasterrace mycha zajebista tak przy okazji) na #amazon , w grudniu. Niestety zaczął scroll nawalać, więc wszedłem na ich czat, napisałem że chcę złożyć reklamację do zamówienia. Zapytali czy zwrot czy wymiana. powiedziałem wymiana. Od razu wysłali mi kod zwrotu do paczkomatu, i maila że po otrzymaniu paczki i przetworzeniu zwrotu wyślą nowy na adres zamówienia. Poważnie to u nich tak działa? XD zero zapytania co się dzieje, w mailu nie ma żadnej informacji żeby zawrzeć dlaczego reklamuję.
Nie żebym narzekał ale tak to wygląda?
#pcmasterrace
  • 4
  • Odpowiedz
@HaPPe: miałem to samo z arctis 9. Napisałem co się dzieje i w odpowiedzi pytanie czy zwrot czy wymiana. Piszę, że wymiana a konsultant mi mówi, że mam wydrukować list przewozowy, spakować i w żabce mogę nadać. Słuchawki wysłali nowe szybciej niż nadalem zwrot.
  • Odpowiedz
  • 0
@sdqp: ja nawet nie zdążyłem im napisać co się dzieje xd No ale miło, plusik również za to że pytają czy zwrot czy wymiana bo kupione w promocji i już takiej ceny nie ma
  • Odpowiedz