Wpis z mikrobloga

Zależy jaki masz budżet, na oficjalnym sklepie apple na amazon można wyłapać często dobre przeceny m.in. na 14 pro. Co do przesiadki, największym minusem dla mnie jest brak usb-c, chociaż po przejściu na ładowanie magsafe to właściwie mi nie przeszkadza. Za to jeżeli masz więcej rzeczy (macbook, apple watch) to fajnie się to wszystko spina. No i wszystko działa bez zacięć, wcześniej siedziałem na Mi 11, gdzie musiałem co pewien czas zamykać
@elozapiekanka:

Toż to pytanie w stylu „ej mirki mam brać stare Renault twingo czy g klasę z salonu bo nie wiem nie znam się”

Jako, że nie umi w chatgpt i tabelki porównawcze na en.wikipedia.org hasło iPhone (bez serii 14 tutaj)

Oto porównanie różnic między telefonami iPhone z ostatnich trzech lat wstecz w momencie mojego ostatniego uaktualnienia wiedzy (wrzesień 2021):

1. iPhone 13 (2021) vs. iPhone 12 (2020):
- Procesor: iPhone
@elozapiekanka: jak Ci się nie spieszy to poczekaj do września na 15. Raczej będzie już z USB-C. Zwykły model (15) będzie już z dynamic island więc designem nie będzie już z roku 2020. A też możesz rozbierać do 15 pro (pewnie więcej niż 6500 nie będzie kosztował) i będziesz miał top top telefon
@elozapiekanka: jeśli koniecznie musi być nowy to będziesz zadowolony w tym budżecie. Poszukaj jeszcze na olx lokalnie czasem idzie wyhaczyć okazję albo trochę ponegocjować. Ale jeśli możesz choć trochę dołożyć to już weź 11 pro albo 12/12 mini jeśli wolisz mniejszy. Od 12-tki jest nowa buda na której bazują wszystkie nowe modele i 15-tka też pewnie będzie oprócz wyspy taka sama.
@elozapiekanka: chociaż ja bym nie szedł w nówki przy ograniczonym budżecie. W stanie idealnym i kondycją baterii 90%+ masz praktycznie nowy telefon w którym raczej nic się nie ma prawa zepsuć. Od 4s siedzę w iPhone i oprócz zbitego raz wyświetlacza z mojej winy i drugi raz nie z mojej (no dobra spadł ale miał glassa i etui z mocno wystającymi brzegami…) nigdy nic się nie stało.