Wpis z mikrobloga

@lewyx: Mordeczko, ale tam jest jeszcze jedna wyżej. Skoro jest "bezwypadkowy" to znaczy, że nie strzeliły poduszki powietrzne, ale to są jakieś poważniejsze stłuczki. Ta Mazda na pewno ma #!$%@?ą geometrię ramy, mogą wyjść z czasem jakieś awarie z dupy różnych komponentów, itd. Nie bierz tego szrota.
  • Odpowiedz
@lewyx: zobacz JAK to jest zrobione, czy trzyma zbieznosc, sprawdz geometrie, przy japonczykach 10k w ASO to sa grosze. I nie sluchaj tych farmazoniarzy wyzej ktorzy pojecia nie maja i oczekuja nowego samochodu za 1/10 ceny
  • Odpowiedz
  • 3
@lewyx mam m6 2014, stłuczka w której wymieniali mi lampę i lakierowali błotnik + auto zastępcze z oc sprawcy wyszła na 15k, więc to jakieś drobne sprawy typu obcierka
  • Odpowiedz
skąd wiesz czy to w aso było robione? W 2k13 Mazda 3 to od 70k do 90k zł . Jak w 3 lata 20k na szkodach wypłacone to to 1/3 auta była robiona.


@trzaichlac69 Co to za bzdurna logika w ogóle xD popatrz ile kosztują po cenach z aso elementy karoserii, jakieś ślizgi, plastiki, czy nawet głupie spinki, plus roboczogodziny, nie wspominając o sytuacji jak do wymiany idzie np. lampa. Gdyby to
  • Odpowiedz
@lewyx: są to drobne naprawy, typu wymiana zderzaka czy błotnika i lakierowanie. Nie ma się co przejmowac, to auto uzywane, 10 letnie, ma prawo mieć swoją historie - w końcu było uzywane
  • Odpowiedz
Ta Mazda na pewno ma #!$%@?ą geometrię ramy


@FuckYouTony: ta mazda nie ma ramy a tyle to kosztuje zgodne ze sztuką naprawienie auta po wymianie zderzaka, lampy i malowaniu okolicznych elementów xD Oczywiście mowa o zwykłych światłach i zderzaku bez wodotrysków.
  • Odpowiedz
@lewyx: W rocznym aucie oznacza to niewielką stłuczkę lub nawet szkodę parkingową.
W Mazdaczce lakier po naprawie to jest pewnie lepszy niż fabrycznie. Przy tej marce w ogóle bym się nie przejmował historią szkód tylko patrzył ile faktycznie na aucie jest rdzy...
  • Odpowiedz