Wpis z mikrobloga

#danielmagical #patostreamy Jak ja się cieszę że nie muszę tego gówna na tt oglądać, bo są tutaj ludzie, którzy to oglądają i komentują. Z tego co wyczytałem i widząc shoty jakie robicie, to jestem pod wrażeniem. Jestem pod wrażeniem, że tucznik w pierdlu nawet herbaty grzałką pewnie nie umiał zrobić, albo plater wyczyścić. (tak, tak, bazuje na tekstach z filmu symetria) dlatego mu michę zabierali i wiecie co? zajebiście mi z tym, że moge używać cytatów z filmu aniżeli mieć z tym kontakt. Jemu się to należy, żeby siedział, żeby mu michę zabierali i czyścił podłogi w celi. Shot który widziałem, na którym mówi żeby łysa zjadła w kuchni i do tego goha każąca jej żeby była cicho, a ona stwierdziła że to on przyniósł kanapki tylko pokazuje jaki on jest toksyczny, ale między innymi to jak jemu kazali jeść gdzie indziej niż inni osadzeni taka trochę trauma. Nie będę wyklinał, bo szkoda bana ale tobie tuczniku łatwo w pierdlu za recydywę nie będzie, a łysej na u2 się spodoba jak jacy kiedy zostanie sama. bo goha też pójdzie na dłuższe wakacje, a po powrocie już jej nie będzie, bo albo się zaćpa krysztyną od ukasza, albo #!$%@? w polskę do nowego bolca xD
  • 5
@ChudyEdd: przychodzą mi do głowy dwie opcje dlaczego mógł nie jeść z resztą celi
Jeśli siedział z grypsującymi to naturalnym jest, że grypsujący i niegrypsujący jedzą osobno i do tych pierwszych należy stół. Resztą je siedząc na łóżku albo czeka aż Ci pierwsi skończą. To jednak mało prawdopodobna opcja, nie sądzę aby go posadzili z grypserą chyba, że specjalnie chcieli go psychicznie przetrenować.
Druga opcja jest taka, że chłopaki z celi