Wpis z mikrobloga

Mireczki, Renault Talisman 2018, wersja initiale paris, czyli w sumie najlepsza. Benzyna, sedan, automat, silnik 1.6 TCE 200 km.

Ponoć w 2016 w pierwszych edycjach były problemy ze skrzynią biegów, często serwisowano i robiono aktualizacje softu czy czegoś tam, bo szarpało przy ruszaniu i były jakieś dziwne akcje.

Jak to się ma w rocznikach 2018+? Ktoś jeździ, może się wypowiedzieć?

#motoryzacja #samochody
  • 14
@Msciwy_pterodaktyl: możesz rozwinąć?

co do laguny to wiem, królowa polskich lawet xD

Ogólnie miałem kupować sobie accorda 8 do ~45k, ale #!$%@? jak tak patrzę, to dać prawie 50 klocków za auto z 2008 to tak troche pepega, stwierdziłem, że budżet pójdzie do powiedzmy 100k, parametry takie same - sedan, automat, benzyna, z lepszym wyposażeniem, w miarę nowe (w sumie 2018 to już 5 lat, ależ ten czas #!$%@?).

Demonem prędkości
@drahtzieher: Nie chce mi się rozwijać tak jak nie chce mi się już tego naprawiać. Laguna II królowa lawet, scenic II otwórz maskę i zobacz ile tam miejsca. Żelazko czyli megane II to samo tylko podszybia nie trzeba ściągać. Clio z podobnych roczników to samo. Dalszych sceniców, meganek i innych głównie dizli nie chcę więcej widzieć. Marka nastawiona na maxa że serwis ma zarabiać.
@drahtzieher: nie tyle ciężko coś kupić, co każdy zakup obarczony jest ryzykiem. Merol jest drogi w naprawie bo to Merol. Miałem e klasę z 2011 więc coś mogę powiedzieć.
Za mniej niż 100 Koła da się już kupić używana Skodę Octavię IV, która głupia nie jest.
Ewentualnie Kia Ceed albo Proceed, ale tylko z fotelami sportowymi, jak chcesz nie mieć problemów z kręgosłupem.
Ford Mondeo z końca produkcji w benzynie nie