Wpis z mikrobloga

Mirki taka zagwozdka mnie naszła będąc w sklepie.
Zauważyłem, że większość produktów mlecznych o podwyższonej zawartości białka kierowana jest do mężczyzn (mulermilch protein, bakoma men, biedronkowe go itd.). Po czym tak sądzę?
Ano oprócz samej nazwy jak bakoma men, jest też czarny kolor opakowania. Według zasad identyfikacji wizualnej czarny i granatowy (ogólnie ciemne kolory) bardziej trafiają do mężczyzn i do nich są kierowane. Już słyszę oburzenie mirabelek, że jak to! One też lubią czarny! No może i lubią ale produktów targetowanych do kobiet nie robi się czarnych (popatrzcie na podpaski, jakieś płatki fitness, płyny do naczyń itp), a dla mężczyzn jak najbardziej (kosmetyki dla mężczyzn czy do samochodów).

Jak myślicie z czego to wynika? Czy kobiety mniej dbają o zbilansowaną dietę? Czy macie jakieś inne pomysły?
  • 3
@Nick_i_login: bo ludzie są głupi
do kobiet jest za to kierowane słowo Light. Jogurt może mieć więcej kalorii, ale ma mieć mniej tłuszczu i jest Light.
Za to Cola zrezygnowała z Light, bo faceci uważali że to babskie i dlatego jest Zero.