Wpis z mikrobloga

Macie jakiś dobry/prosty/skuteczny (lub łączący któreś z tych cech) program/sposób na przerabianie "rysunek na obiekt 3D" ?

W takim sensie - że rysuje np kotka - zarys, krawędzie itp, a chcę zrobić tego kotka w 3D nadającym się do przeskalowywania i druku 3D - czyli regulowalna grubość obrysu (ścianek) tak by dało się wydrukować 2cm kotka (a ścianka nie była cieńsza, niż drukowalna minimalna) albo 20cm i nadal by był "linią" a nie tłustym profilem, regulowana wysokość itd...

Niby proste, niby w Cura mogę importować obrazki nawet - ale wychodzi totalna kicha, nawet obrazek idealnie czarno-biały i duuuży i dużo dpi - a przeszktałca się w totalny festiwal trójkątów krawędzi i kształtów niepodobnych do niczego...

#druk3 #grafikakomputerowa #grafika3d #niewiemjaktootagowac
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@einz taaaa ale jak z obrazka zrobić spline ? i to tak, żeby to nie było 2 miliony punktów krzywej.

potem to już extend i wyciągnięcie to już banalnie.
  • Odpowiedz
@hrumque: no masz kilka opcji, albo rysujesz od lapy majac obrazek jako podklad, albo robisz tak jak w pierwszym filmiku, albo robisz w Adobe Illustrator imagetrace i importujesz krzywe do blendera czy innego programu.
  • Odpowiedz
@hrumque: no wrzucasz to w adobe illustrator, robisz imagetrace, wyłuskujesz z tego kształty bez wypełnienia i krzywe eksportujesz do krzywych, To sie da zrobic jak czlowiek.

Natomaist narzekanie ze trudno przerysowac czyjs design to juz wyzszy level lenistwa xD
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@einz nie no, to nie te akurat obrazki, chodziło mi o typ/rodzaj pokazanie. koleżanka rysuje ale analogowo a potem chcesz tego 3d wisiorek...
  • Odpowiedz