Wpis z mikrobloga

Chciałbym kupić telefon który ma super aparat i mocna baterie. Jakiś #iphone? Obecnie używam realme 9 pro plus i bateria daje rade ale aparaty wkurzają. Jestem trochę fotograficznym frikiem. Mam lustrzankę itd, ale tu potzebuje dobrego aparatu w telefonie i mocnej baterii, tak żeby dzień łażenia na mieście z google maps ogarnęło. Co polecicie? Budżet bez znaczenia #android #telefon #smartphone #telefony #gsm
  • 17
@filip_z_konopielki: Pixel ma świetną kamerę, Huawei i Oppo chyba też. Nowe xiaomi 12 i 13 też dają radę pod tym względem, ale lepiej poczekać na obiżkę cen. Na innych telefonach można zainstalować gcam, choć na Twoim modelu nie będzie jakiejś wielkiej różnicy, bo ma mediateka.
@filip_z_konopielki: jako wieloletni użytkownik różnej maści chińczyków z pierdyliardem mplegapikseli stwierdzam, że żaden nie robił tak dobrych zdjęć jak mój aktualny i tani jak na jego możliwości Pixel 6a, który ma w specyfikacji teoretycznie nawet 10x gorszy aparat niż powyższe. Soft też robi swoje - to fakt - ale ze względu na aparat i niezawodność w codziennym użytkowaniu wiem, że jak android to tylko czysty na pixelu albo jakieś japko, chociaż
@kidi1: no akurat na czasie pracy iPhone flagowe wygrywają z np. Samsungami. Także jesteś ładnych pare lat wstecz, gdzie np. 7 czy 8 nie miały nawet 2000mah.
No chyba że masz na myśli jakiegoś chińczyka z np. 5500mah ale wtedy raczej aparatu nie będzie dobrego.
@filip_z_konopielki Skoro budżet bez znaczenia to może jakaś wersja Pro max? Pro ma lepsze aparaty a max baterie
@iquiet: Zajebiste te flagowce. Kiedyś u kogoś widziałem reklamę w TV flagowca Samsunga i lektor na końcu reklamy powiedział tekst, który mnie #!$%@?ł. "Nowy Samsung XXX, gotowy nawet na cały dzień Twojej aktywności" jprdle. Wolę te chińskie za tysiaka.