Wpis z mikrobloga

Problem z Dell G15 5511-9137 15,6" 120Hz Intel Core i5-11400H - 16GB RAM - 512GB Dysk - RTX3050Ti Grafika - Win11

Kupiony dziwnie krótko trzymał na baterii, przełączał kiedy chciał 'z' z 'y', zwieszał się czasami. poszedł na gwarancję. W protokole napisali, że wymenili baterię, płytę główną, reinstal windowsa. Jakieś niby wymienienie matrycy. Wrócił porysowany, na korpusie i ekranie. Poszedł ponownie na gwarancje do serwisu. Chciałem już zwrot kasy albo nową sztukę. Tu zaczynają się zgrzyty. Nie chcą tego uznać i dalej wpychać mi porysowanego wymienianego starego nowego trupa z niewaidomo ile razy grzebaniem w środku. Przypominają mi się czasy początka wieku. Podejscię do klienta rodem- nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobisz?
Tu pytanie jest jakaś szansza, jakieś podstawy prawne żeby wywalczyć nową sztukę lub zwrot kasy? Chodzi mi o skrótowy przepis rozwiązania problemu
Ogólnie nie polecam Dell, serwis tragedia. Po krótce- do bramy i się nie znamy.
#pytanie #pcmasterrace #asus #acer #dell #laptopy #laptop #komputery
  • 4
@Ochlapto:

Przy pierwszej reklamacji sprzedawca ma prawo najpierw naprawić lub wymienić produkt, ale przy drugiej reklamacji już takiej możliwości nie ma. Jeśli zażądasz zwrotu gotówki to sprzedawca uznając reklamację, będzie musiał oddać pieniądze.
@Ochlapto: to zależy gdzie kupowałeś i jak reklamowałeś. Jeśli w sklepie a reklamwoales w dellu to nic nie ugrasz, bo nie są sprzedawca, więc rękojmia nie obowiązuje. Jak w sklepie to w którym?