Wpis z mikrobloga

#diablo4 Quest godny blizzarda: dowodca straży chce byśmy pomogli rekrutom, należy zrobić emotkę "cheer" a potem wrócić.

Porobilem troche pobocznych, turbo nuda: znajdź X, połóż na Y żeby otworzyć drzwi. Albo: drzwi są zamknięte, trzeba iść 30 kroków w bok i tam będzie klucz w skrzynce albo jakiś szkielet go będzie trzymał

Szczerze mówiąc zapowiada się gorzej niż D3 ...
  • 13
@Stormweaver W end game w podziemiach koszmaru może i jest więcej mobków i generalnie więcej się dzieje, ale to prawdopodobnie będzie jedyna rzecz, którą będzie warto robić. Na końcu ulepszasz glify, które wkładasz w wolne sloty w paragonach. To takie ulepszone GRy z d3.
Znudzi się to niestety bardzo szybko i tu cały problem z end game jest.
@kubor_: te questy z diablo 1 może były proste ale miały 100x wiecej sensu niż podejść do strażników i bić im brawo.

Był konkretny demon który zaatakował ludzi, była zatruta studnia, komnata kości, czy nawet zaginiony znak Ogdena. Każdy quest był mimo wszystko inny i miał jakąś fabułę i miały w sobie jakąś tajemnicę. A i efekty questów były różne, nie tylko otwarcie drzwi czy dostanie kilku exp.
te questy z diablo 1 może były proste ale miały 100x wiecej sensu niż podejść do strażników i bić im brawo.


@assninja: Te quest ma role samouczka uczącego gracza że jest takie menu pod e z emotkami i innymi rzeczami.
MrLlama nieco lepiej opisał to co ja czuję :P pierwsze minuty


@assninja: No tu akurat z podziemiami ma rację one wszystkie wyglądają na leniwy projekt pod tytułem by gracz po prostu nie pominął przeciwników i nie pobiegł od razu do bossa zablokujmy wejście do niego i każmy mu znaleźć kilka ukrytych w pobocznych tunelach obiektów które go otworzą xD One nawet chyba nie są generowane losowo tylko statyczne. Jak one we
Te quest ma role samouczka uczącego gracza że jest takie menu pod e z emotkami i innymi rzeczami.


@Zuben: potem quest żeby powiedzieć "dzięki" przy kapliczce, inny by powiedzieć "czekaj" przy jeziorku ..
potem quest żeby powiedzieć "dzięki" przy kapliczce, inny by powiedzieć "czekaj" przy jeziorku ..


@assninja: Czekaj to nawet śmieszna zagadka była. Ale nadal nie zmieniam zdania że ten z wiwatem jest samouczkowym znajduje się w konkretnym miejscu które mijamy dwa razy na początku gry. Jak dalej w grze będzie wiele takich zadań to już rzeczywiście jest to problem.

Diablo to jednak nie RPG, ja się tu nie spodziewałem prawdziwych zadań.


@