Wpis z mikrobloga

KTO KUPIŁ W SKLEPIE INTERNETOWYM SWETER ZA 70 ZŁ, OTWORZYŁ PACZKĘ I ZAUWAŻYŁ OBECNOŚĆ DWÓCH DODATKOWYCH CIUCHÓW ZA 150 ZŁ KTÓRE LEŻAŁY IDEALNIE A MIMO TO WSPIĄŁ SIĘ NA WYŻYNY UCZCIWOŚCI I NAPISAŁ DO SKLEPU MAILA?

1. JA

KTO W ROZMOWIE TELEFONICZNEJ KTÓRA NASTĄPIŁA CHWILĘ PO TYM BYŁ WYJĄTKOWO NIEMIŁY I ŁASKAWIE POSTANOWIŁ OPŁACIĆ KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ?

2. BABA ZE SKLEPU

KTO STWIERDZA, ŻE NIGDY WIĘCEJ UCZCIWOŚCI I KOLEJNĄ POMYŁKĘ POTRAKTUJE JAKO GRATIS

3. NO #!$%@? JA

#piotszakstyle #zakupy
  • 24
@joannawisniewska: ja tak mialem w tamtym roku - zamowilem toster za 39 zl, dostalem radio samochodowe za 159.

Zadzwonilem do pana, powiedzialem, ze prosze przyslac kuriera zeby paczuszke odebral i prosze wyslac tosterek. nie bede złodziejaszkować.

Pan powiedzial zebym wyslal na poczcie bo on nie da za kuriera 25 zlociszy, tylko normalnie paczke zebym wyslal za 13 i jak dojdzie do niego, to on sprawdzi czy nie jest radyjo uszkodzone i
@joannawisniewska: (#) W takich sytuacjach (gdy klient sam zgłasza, że otrzymał za dużo) sklep powinien być po prostu miły, załatwić odbiór towaru od klienta i jeszcze mogliby rzucić jakimś upominkiem, jak np. kupon rabatowy na następne zakupy. Takie działanie sprawiłoby, że następnym razem klient znów zawitałby do sklepu. Jeśli rozmawiasz przez telefon, bo chcesz być uczciwa i oddać towar, a pracownik sklepu to jakiś cham, to najlepiej się rozłączyć i towar
@joannawisniewska: popieram, jeśli była nie miła więcej im nie odsyłaj. Człowiek chce dobrze to jeszcze sapią to słuchawki. Miałem podobny przypadek jak zamawialem mapę z Anglii. Minęły 3 tygodnie i nic nie otrzymałem, napisałem email a, w odpowiedzi otrzymałem, że wyślą ponownie, mapka przyszła po 6 dniach a po 7 od daty drugiej wysyłki otrzymałem tą z pierwszego zamówienia. Napisałem do kolesia, że odesle jedną, a on żebym sobie zatrzymał.

@joannawisniewska: Hyhy. Zamówiłem kiedyś lodówkę. Zaplacilem za nią i zaginęła podczas transportu (kurier siódemki mi się przyznał przez telefon, że zostawił pod złym adresem, nie wziął podpisu i nie chcą mu oddać :-D). Sprzedawca wysłał mi drugą lodówkę. Niestety coś było z nią źle, bo buczała. Zareklamowałem, dostałem zwrot kasy, a po zepsutą miał przyjechać kurier. To było dwa lata temu. Aha, zapomniałem dodać, że lodówka cudownie ozdrowuała i używam jej