Wpis z mikrobloga

#android #pixel #pkobp
Co tu się dzieje to ja nie wiem.
Pixel 7
Dziś aktualizuje sobie telefon (poprawki zabezpieczeń) i przy okazji wszystkie apki ze sklepu Play, restart.
Próbuje się zalogować do banku (IKO) - muszę podać pin (nie mogę odciskiem palca), co lepsze - płacić zbliżeniowo też nie mogę.
Ja nie wiem czy iko dostało ataku i uznaje zaktualizowany telefon z najnowszymi poprawkami za zrootowany (tak to wygląda) czy o co tu chodzi?
Jakiś pomysł?
  • 16
@lycaon_pictus: na pewno coś pobierałem, sporo tych rzeczy w trybie beta wpada od Google

Tak. Wpadł jakiś health connect w wersji beta, odinstalowałem i nic się nie zmieniło w zakresie apki iko
  • 0
@Wrilan Może trzeba usunąć aplikację z iPKO (Ustawienia > Aplikacja IKO), usunąć ją też z telefonu i od nowa pobrać i zarejestrować. Gdyby to nie pomogło, prosimy napisz do nas z serwisu iPKO: Moje sprawy > Kontakt z bankiem > Wiadomości > Nowe zgłoszenie. Podaj szczegóły typu (model telefonu, nr telefonu, system operacyjny, komunikat błędu) – sprawdzimy, co się dzieje.
@EkspertPKO: tak, próbowałem go robić, potem napisałem zgłoszenie, kazali mi zrobić to samo, później zadzwoniłem na infolinię i kazali mi znów to samo zrobić. Napisałem zgłoszenie w iPKO, zobaczymy
@Wrilan też mam taki problem i ogólnie użytkownicy Pixeli po marcowej aktualizacji, można przeglądnąć grupę na FB gdzie ludzie to opisują, także to nie odosobniony przypadek, mam wrażenie że to apka iko nie jest dostosowana pod najnowsze zabezpieczenia
@Wrilan dziwne, ja na swojej 6 jeszcze nie mam marcowej aktualizacji, choć używam google pay zamiast ipko to ciekawe czy mi też się to #!$%@?
@DPary: a jak w HP wygląda płatność telefonem powyżej 50 zł? W IPKO potwierdzało się PINem i było git.

Btw, odpisali mi na ticket, że: warto zaktualizować telefon o najnowsze poprawki bezpieczeństwa, problem poza aplikacją iPKO i tyle xD polecam