Wpis z mikrobloga

Zakupiłem płytę główną w pewnym sklepie internetowym. Wysłali ją kurierem 1 marca, miała do mnie dotrzeć 2 marca. Nie dotarła do dziś. Na stronie śledzenia paczki widać, że nie ruszyła się ona od 1 marca z sortowni. W sklepie czekają na odpowiedź firmy kurierskiej i cały czas mnie zbywają, że nie mają jeszcze odpowiedzi od nich. Kontaktowałem się bezpośrednio z firmą kurierską i pytali mnie jakiej wielkości jest paczka, jak była zapakowana, co było w środku i tyle, nic więcej. Płyty głównej ani kasy nie mam do dziś. Jak najszybciej odzyskać pieniądze? To nie był zakup na firmę, więc z tego co się orientuję to odpowiedzialność za paczkę jest po stronie sklepu (sprzedawcy) aż do momentu dostarczenia jej do mnie.

#kurierzy #oszukujo
  • 6
  • Odpowiedz
@siwy-vip:

Interpretacja przepisów Dyrektywy 2011/83/UE zakłada, że konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość przed otrzymaniem zamówionego towaru. Oznacza to, że konsument może przekazać przedsiębiorcy oświadczenie odstąpienia od umowy, jeszcze przed wejściem w fizyczne posiadanie zakupionej rzeczy
  • Odpowiedz