Wpis z mikrobloga

@asiaczk:
Taka sama była odpowiedź od osoby prowadzącej ta reklamacje, u nich to normalka rzucać słowa na wiatr a jak zgodzisz się na ich propozycje to okazuje się że Cię wydymali na kasę
@zamknij_morde_waski: co mam Ci skopiować cały proces reklamacji w którym panienka na ostatecznie mówi i zapewnia jaka kwota zostanie zwrócona na konto po czym zwraca całkiem inna mniejsza. Tak chciałbyś zostać też oszukany ? Potem się dziwić że dymaja klientów skoro każdy ma w dupie że go okradną.
@asiaczk: ha ha nie wcale, miałem Ci z maila wklejać 10 slajdów jak wyglądała reklamacja aż ostatecznie babka zaproponowała kwotę na którą się zgodziłem a ona na konto wpłaciła inna mniejsza, po czym jak jej się to zgłosiło to napisała : " przepraszam " też byś chciała tak zostać potraktowana przy zakupie sprzętu RTV i ostatecznie okradziona ?
@Kurytyba: no nie wiem kto tu osioł xD To nie ja płaczę na portalu ze śmiesznymi obrazkami.
W sumie czego oczekujesz? Że presje na nich wywżesz dodając to na wypoku?
Do tego tak jak ktoś ci napisał wyżej. Wyrwane z kontekstu i w zasadzie nie wiadomo w czym rzecz.
Jedyne co z tego wynika to to, że jesteś pieniacz i odgrażasz się komuś z supportu kto pewnie zarabia minimalną krajową i
@Kurytyba: Widocznie nie zrozumiałeś co napisałam i się pienisz do mnie. Ja ci wyjaśniłam, że pracownik losowy który odpisuje na setki wiadomości nie może na messengerze napisać więcej niż 'przepraszam' i że ten obrazek krążać po internecie ich nie pogrąża. Jeśli cię oszukali to po prostu wrzuć maile z reklamacji z dowodami, że obiecali jedno i zrobili drugie, a potem oficjalnie się wypieli - i to faktycznie ich wypunktuje.