Wpis z mikrobloga

Czekam już 2 tygodnie, aż #mediaexpert wyśle mi kod do Horizon call of the góra. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ktoś się na magazynie pomylił i przykleił etykietę na zwykłą wersję #psvr2 #ps5 a zapłaciłem oczywiście za droższa. Dzwoniłem w zeszłym tygodniu i sprawa w toku. Dział produktowy Stronk!

Nie wiem, jak to dalej ugryźć. Pisać do sony, żeby im pomogli? xD
  • 5
  • Odpowiedz
@Fox7er: A co to SONY interesuje, że reseller dał dupy... Ja bym poszedł do ME i im zwrócił całe gogle, niech oddają hajs z paragonu, a potem kupił bundle za tę samą kwotę :-). Inaczej czuję, że się nie doprosisz.
  • Odpowiedz
  • 0
@Smartek: #!$%@?łem, że od razu nie poszedłem. Reklamacje składałem, jak tylko wróciłem do chaty. Jeszcze z samochodu dzwoniłem, zamiast wrócić z pudłem do nich xD

Siora kiedyś kupowała Soundbara, a w środku była notka z naprawy xD. zawiozłem i wymienili od ręki.
  • Odpowiedz