Aktywne Wpisy
WielkiNos +151
Jeśli taki sztuczny wygląd i zmiana z naturalnej, atrakcyjnej kobiety w instagramowy, wytatuowany klon z brwiami odrysowanymi od szablonu i napompowanymi ustami to dla współczesnych kobiet wzór do naśladowania i prawdziwe piękno to nie mam pytań. Mi się przykro na to patrzy.
#fagata #sztucznapani #logikarozowychpaskow
#fagata #sztucznapani #logikarozowychpaskow
Fanath +1
Mirki, jakie znacie sposoby na utrzymywanie statusu w #teams na zielono mimo bycia z dala od klawiatury? Denerwuje mnie to, że na każde 5min muszę poruszyć myszką ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Kumpel mi sprzedał patent: postawienie myszki na zegarku analogowym tak, żeby sekundnik co minutę oddziaływał na laser myszki i poruszał kursorem. Problem w tym, że nie mam odpowiedniego zegarka analogowego (musi być odpowiednio niewielka odległość lasera od
Kumpel mi sprzedał patent: postawienie myszki na zegarku analogowym tak, żeby sekundnik co minutę oddziaływał na laser myszki i poruszał kursorem. Problem w tym, że nie mam odpowiedniego zegarka analogowego (musi być odpowiednio niewielka odległość lasera od
1. (169k) faworyt przestronna Octavia RS, odpada kiedy doczytałem że jej prześwit to marne 120mm, przy tak długim aucie zacznie to być dokuczliwe, ponad to czytalem że DCC które jest obowiązkowe przy sportowych autach na daily obniża zawieszenie o 10mm. Jestem w stanie przeżyć twarde zawieszenie ale to że rozyebie spód auta na dziurze już nie
2. (170k) druga pozycja Octavia 4x4 190hp przy 1550kg (bodajże) wagi będzie mułem, 6,9s do setki na papierze robi wrażenie ale trzeba pamiętać że to dzięki kopowi 0-50 który jest mi trochę zbędny. Prawdziwe zastosowanie mocy to wyprzedzanie z prędkości ~70km/h do 110km/h (lub jakieś śmignięcie na autostradzie 110-160km/h jak ktoś zjedzie na prawy tylko na chwilke) i mogę się założyć że ta octavia 2.0tsi bedzie wolniejsza niż aktualny Ceed 1.5 turbo 160hp (1290kg)
3. (167k) Cupra Leon Hatchback 245KM, dwie oferty od handlarzy miały dwie różne ceny wyjściowe i ogólny burdel. Auto nie ma nawet podgrzewania przedniej szyby i bezdotykowej klapy bagażnika :( Benzyna 2.0 245 znikła kilka dni temu z konfiguratora, więc czekam na jakikolwiek update cen na stronie www. Zdecydowanie jest to najładniejsze auto z całego zestawienia, wygląda pięknie sportowo. Prześwit jest spoko 133mm jak na to że auto nie jest długie.
4. (149k) Proceed 1.6 204KM, auto mimo że nie brałem go pod uwagę wysuwa się na prowadzenie. Wady to twarde zawieszenie (w powyższych autach da się wziąć DCC, w proceed nie) Zobaczę ponownie na jeździe próbnej. Trochę zbyt mały upgrade mi się wydaje od aktualnego auta (+44KM +bezdotykowa klapa bagażnika +miejsce w bagażniku +fotel z pamięcią ustawień) Na minus to brak szpery jak Cupra/Octavia RS :( Na dodatek auto ma bardzo mały bak (50L na papierze a w rl 43L)
No i prawie zapomniałbym: proceed nie poziomuje sam świateł, trzeba kręcić pokrętłem w nocy oraz o matrixach moge zapomnieć.
5. (250k) Audi A5, niby ładne, niby bardziej wygodne. Może na styk do 250k by wziął 215 konne quattro, więc raczej nie odpychałoby się to jak powyższe auta link takie + tempomat adaptacyjny z utrzymaniem pasa i automatyczna klapa
6. (~223k) Audi S3 - auto to same wady: drogie, nie brzmi, praktyczny brak bagażnika. Totalnie nie przekonuje niczym oprócz ładnego numerku do setki. Wygląda mocno plastik fantastic. Jak widzę recenzentów w kurtkach w środku to mizjają się łokciami mimo że auto większe od Ceeda to w środku mniejsze
7. i30N - ceny nieadekwatne do tego co samochód oferuje, brak tempomatu adaptacyjnego. Skreślony na start
Już nie mam siły co oni zrobili z tą motoryzacją, 50% marek muszę odrzucić bo ponad kompakt z 140hp i średnie wyposażenie istnieje tylko tatuśkowaty SUV
#motoryzacja
Natomiast Cupra ma tą przewagę, że jest znacznie bardziej unikalna niż skodzianka.
btw. nie myślałeś, żeby "trochę" dołożyć i kupić BMW 4?
Ewentualnie wezmę coś teraz na 3 lata, a później premium które sobie lepiej zaplanuje, żeby sobie dawkować szczęście. Grunt żeby przesiadka z Ceeda BL 1.5t 7dct za którego dałem 105k była przyjemna.
Na ten moment jak widzę że jak w konfiguratorze audi A5 muszę
Miałem n mysli cupre 300 a nie to hybrydowe gowno. Cupra max opcja to 215k. Jak wyjmiesz hamulce brembo to -10k
Uwierz mi że parkowaniem hot hatchem TO JEST problem w mieście. Niby nie sa tak duze jak takie audi a4 i łatwiej znalezc miejsce ale jak przychodzi do manewrowania to to audi
Przesadzam ale zakochałem sie w cla 35/45 amg aero
Ogólnie to nie wiem czemu się tak spinasz... i30 to samochód dla przedstawiciela handlowego, a nie jakieś Ferarri Roma.
Chodzi mi o to że masz 190 koni tsi 4x4 który ma fajny wynik do pierwszej setki na papierze ale tylko dzięki temu że ma
1. kopa do 50km/h tam gdzie proceed i mój ceed walczy z trakcją
2. czas jest policzony używając procedury startowej (at least 0.5s), a zwykłe KIE
https://f.magazynauto.pl/magazynauto_prod_2021_02/1614425037de2503.jpg
vs
https://schneider-tuning.com/wp-content/uploads/2019/06/hyundai-i30n-fastback-8.jpg
I30 Fastback wygląda o wiele lepiej niż hatchback, ale przód nadal ma kiepski.
Na cupre i octavie oczywiście dorzucam 20k bo
a) 40KM wiecej
b) szpera
c) DCC
d) MATRIXY <3
Jedynym dzbanem jesteś tutaj ty. Nie ma w tym nic złego, że nie miałeś kasy na coś fajniejszego. Przyznaj, że jak byś miał większy budżet to nawet byś nie spojrzał na hundaja. Zapewne i30 ma swoje zalety, ale nie zaklinajmy rzeczywistości, że jest to jakiś wybitnie fajny albo ładny samochód. Po prostu samochód PH
Debilem trzeba byc zeby pisać takie komentarze jak twoje. Gdybys chociaz przyznał że tobie sie nie podoba i nienjechales nim to była by to wypowiedz inteligentnej osoby.
Tobie jednak iq brakuje by taka byc i na samochód powszechnie zachwalany przez kazdego