Wpis z mikrobloga

  • 4
@zeemzy: tak, to małe. mam to samo na dole, wiem, że to mała wada ale przy telefonie za kilka tys to jednak przeszkadza ;) poza tym płacę za nowy telefon w idealnym stanie, ten na idealny nie wygląda
  • Odpowiedz
@Gonia21: To najlepiej odeślij w takim stanie jak do ciebie przyszedł. Do braku na przykład folii też mogą się czepiać. Najważniejsze aby nie było widać że był używany.
Proponuje abyś z tym poszła do dowolnego sklepu RTV EURO AGD wtedy można wytłumaczyć cała sytuację.
RTV EURO AGD ma politykę zwrotu do 30 dni w dowolnym punkcie.
https://www.euro.com.pl/cms/zakupy-bez-obaw.bhtml
  • Odpowiedz
płacę za nowy telefon w idealnym stanie


@Gonia21:
No ale o to chodzi, że jak się kupuje przez internet z prawem zwrotu bez powodu - to oni to potem przepakowują i wysyłają następnemu klientowi. Obecnie jedyny chyba sposób na idealną nówkę sztukę to pójść do sklepu osobiście - w tej sytuacji w ogóle najlepiej do apple - i kazać sobie na miejscu dać do ręki.
  • Odpowiedz
@Gonia21: odsyłaj to i się nie zastanawiaj. Z produktami apple tak już jest ze często są zwracane, bo jednak ktoś się rozmyślił i nie potrzebuje tak drogich rzeczy, albo chciał sobie potestować.
Ja już tak kupiłem nówkę sztukę ipada bez naklejek, nówkę sztukę zafoliowanego Macbooka, któremu minęło już 6 miesięcy gwarancji xd
  • Odpowiedz