Wpis z mikrobloga

Czy tylko ja mam wrażenie, że dzisiaj wszystkie gry różnią się jedynie modelem i teksturami? Przecież "Harry Potter " jest połączeniem "Wiedźmina", "God of War", "Tomb Raidera" i innych podobnych gier. Grając w to, mam wrażenie, że już grałem w coś podobnego: ta sama mechanika gry, ta sama fizyka, ta sama interakcja z przedmiotami i postaciami. Nie ma tu niczego odkrywczego, po prostu powielanie tych samych schematów.

W przypadku "The Last of Us" i "Uncharted" nie odczułem takiego podobieństwa, pomimo tego, że są one stworzone przez to samo studio.

#harrypotter #ps5 #gry
  • 8
@veranoo: Przecież tlou to jak inaczej oskórowany uncharted, a Ty mówisz, że nie widzisz podobieństw? :D Tak samo można napisać prawie o każdej grze, RDR2 to inaczej oskórowane GTA V.
@veranoo: No dziwne że sprawdzone rozwiązania są nadal używane, zamiast wymyślać koło na nowo za każdym razem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak GUI jest czytelne (i dobrze znane graczom) to po co je udziwniać? Jak jakaś mechanika po prostu działa, to po co ją zamieniać? W dodatku większość gier jest opart na tym samym silniku (Unreal Engine 4), co siłą rzeczy wymusza że większość rzeczy będzie mniej