Wpis z mikrobloga

@Adasi: tak, twoja niewiedza
@prezydent88 N57 245hp nie do #!$%@?, nie daj sobie wmowic ze jest #!$%@?, bo ludzie #!$%@?ą glupoty bo gdzies tam zaslyszeli. Slaby jest N57 258hp ktorego nie było w serii E ale juz był w serii F, ale to tez tylko poczatkowe roczniki miały problem z wałem. 245hp jest bardzo podatny na mody, swietnie pluje mocą, mało pali, kultura pracy genialna, tanie czesci, latwosc naprawy. Silniki V
@bruhh: @prezydent88 mhm taaaa. To pooglądaj sobie chociażby Adama Kunca jakie dziesiątki tysięcy ludzie zostawiają u niego aby ożywić te wspaniałe silniki. Nawet szefowa tam ma zdaje sie wlasnie n57. Naprawa wyniosla jedynie 20k zl z przebiegiem ~250kkm.

Wiele lat smigalem m57n2 i to był świetny motor, w f10 o czymś takim można pomarzyć.
To pooglądaj sobie chociażby Adama Kunca


@Adasi: to poogladaj ogolnie filmiki na YT gdzie ktos cos naprawia i #!$%@? na to. Jakby patrzec na wszystko przez pryzmat tego ze komus sie #!$%@? bo kupił zajechane padło za grosze to najchetniej jezdził bym rowerem, ale nie, czekaj, tutaj tez moge kupic jakis #!$%@? bo ktos na filmie tak powiedzial.

Naprawa wyniosla jedynie 20k zl z przebiegiem ~250kkm.


@Adasi: no to jestem
@bruhh: z wymienionych przez Ciebie awarii oprócz termostatu i turbo które po prostu wymieniłem na nowe to nic mi się nie przytrafiło, a auto było eksploatowane moooocno :) Miałem 2008 rok jeśli dobrze pamiętam, czyli polift. Coś tam w tym samochodzie sie czasem popsuło ale jak na przejechane ponad 300kkm ze mną za kierownicą to było coś pięknego, do tego śmieszne spalanie.

Widzę, że sporo tych samochodów przerobiłeś i masz sporo
@Adasi: n55 to to samo #!$%@? co n54 tylko na single turbo bo nie moglo dostac euro6 na biturbo, #!$%@?ący sie uklad zaplonowy, przegrzewajacy sie blok - mikropękniecia od strony skrzyni i ogolne problemy z mocą. Rzadko pluja fabryczne 306hp bo sie grzeja jak cholera. Dusisz 5 minut w lato i zaraz ci cofa zapłon i brak mocy pod butem. Rozwiazania to oczywiscie wiekszy IC i inna mapa, zazwyczaj pomaga, ale