Wpis z mikrobloga

Ile może kosztować ocieplenie i wykończenie takiego dachu? Trzeba do tego ekipę, czy nie mając dwóch lewych rąk jestem w stanie zrobić to samemu/we dwójkę (mam za sobą kilka generalnych remontów mieszkań)?
Postawienie ścianek działowych to chyba żaden problem z lekkich bloczków? Te gołe cegły wykończyć kartongipsem czy raczej zamówić tynkarza?

#budownictwo #budowa #remontujzwykopem #remonty #remont #niewiemjaktootagowacbonowywykoptogowno
Ranger - Ile może kosztować ocieplenie i wykończenie takiego dachu? Trzeba do tego ek...

źródło: Screenshot 2023-02-06 at 10-02-04 3 pokoje dom na sprzedaż - Jaworzno Ciężkowice - 63709084 www.otodom.pl

Pobierz
  • 18
@Ranger nie znam się, wiec się wypowiem ( ͡º ͜ʖ͡º)
jak dach nie jest ocieplony, to musisz kupić wełnę i nią ocieplic. policz ile M2 masz dachu, my u siebie daliśmy dwie warstwy wełny na strychu. wełna jest w rolkach albo w listkach. Im grubsza tym lepsza.
ścianki działowe sobie zrobisz z karton gipsu, profilami, bez sensu się #!$%@?ć z bloczkami. te ceglane też. w profile wkładasz
@Ranger: jak nie masz dwóch lewych rąk, to ograniczeniem może być wybrana technologia.
np, samemu raczej nie ocieplisz dachu pianą, bo nie masz do tego sprzętu, watę między krokwie samemu już włożysz, ale może być tak, że będzie słabiej izolować.

ze ścianami to samo, jak nie masz dużej powierzchni to możesz samemu zrobić taczkę rotbanda i to naciągnąć, bo ekipa też swoje weźmie.
no i jak chcesz to wykończyć, na mieszkanie?
tam masz wyczystke od komina, to nie wiem jak chcesz to zaaranżować xd
a do niej musisz mieć dostęp, a wiem z doświadczenia, że czyszczenie potrafi pobrudzić.