Aktywne Wpisy
Za taką gre trener powinien się z nią zamknąć sam na sam w szatni i porządnie zerżnąć ją w dupę. Serio. Bez wazeliny, nawet bez śliny. Wchodzić na siłę i walić ile się da, niech leci krew. Może wtedy Iga nauczy się grać. Niech ryczy, wyje, niech błaga żeby przestać. Jak się nie podoba to może przestać grać w ogóle.
#tenis
#tenis
SaintWykopek +74
Ja u Mamy: budzi mnie między 1:00 - 4:00 bo znowu zmieszała leki z alkoholem albo jej facet zapomniał hasła do poczty, banku i obydwoje krzyczą do mnie żebym wstawał i pomógł mu je odzyskać. Albo po prostu budzą mnie w nocy siadając mi na łóżko w losowych godzinach. Jest jeszcze opcja że facet matki pijany i mama chce żebym go pilnował bo znowu zaśnie na jakiejś klatce. Jest też opcja
Czy tak skonstruowany regulamin promocji:
Jeśli mebel jest oznaczony promocją procentową (np -25%, -30% etc) promocja nalicza się wyłącznie gdy:
1. Klient akceptuje maksymalny czas realizacji zamówienia wynoszący 12 tygodni.
2. Klient zgadza się na otrzymanie instrukcji do mebli drogą elektroniczną na stronie naturestyle.pl/instrukcje, bądź mailowo
3. Klient zgadza się na automatyczną obsługę po złożeniu zamówienia (dotyczy to sprawdzania statusów zamówień, odpowiedzi na korespondencję w sposób automatyczny, etc)
Jeśli klient nie chce skorzystać z promocji, gdyż zależy mu na szybszej realizacji zamówienia, lub potrzebuje papierowej instrukcji, lub potrzebuje i chce sprawdzać status zamówienia telefonicznie lub mailowo - promocja się nie należy.
Dyspozycję rezygnacji z promocji można złożyć w każdym momencie, choćby poprzez złożenie dyspozycji weryfikacji statusu, prośby o instrukcje papierowe, czy przyśpieszenie realizacji zamówienia.
Jeśli klient nie złoży takiej dyspozycji, przyjmuje się, że korzysta z tej promocji.
Usługi weryfikacji statusu zamówień jako wykonane usługi drogą elektroniczną nie podlegają podstąpieniom w myśl przepisów art 30 -34 ustawy o prawach konsumenta
źródło
nie narusza praw konsumenta?
To brzmi jak świetny pomysł na biznes:
1. sprzedaj meble tanio
2. nie wysyłaj mebli w ogóle
3. po ponad 12 tygodniach i telefonie od klienta zrób meble ale zwiększ cenę do normalnej/wysokiej
4. profit