Wpis z mikrobloga

#prawokonsumenckie
Czy tak skonstruowany regulamin promocji:

Jeśli mebel jest oznaczony promocją procentową (np -25%, -30% etc) promocja nalicza się wyłącznie gdy:

1. Klient akceptuje maksymalny czas realizacji zamówienia wynoszący 12 tygodni.

2. Klient zgadza się na otrzymanie instrukcji do mebli drogą elektroniczną na stronie naturestyle.pl/instrukcje, bądź mailowo

3. Klient zgadza się na automatyczną obsługę po złożeniu zamówienia (dotyczy to sprawdzania statusów zamówień, odpowiedzi na korespondencję w sposób automatyczny, etc)

Jeśli klient nie chce skorzystać z promocji, gdyż zależy mu na szybszej realizacji zamówienia, lub potrzebuje papierowej instrukcji, lub potrzebuje i chce sprawdzać status zamówienia telefonicznie lub mailowo - promocja się nie należy.

Dyspozycję rezygnacji z promocji można złożyć w każdym momencie, choćby poprzez złożenie dyspozycji weryfikacji statusu, prośby o instrukcje papierowe, czy przyśpieszenie realizacji zamówienia.

Jeśli klient nie złoży takiej dyspozycji, przyjmuje się, że korzysta z tej promocji.

Usługi weryfikacji statusu zamówień jako wykonane usługi drogą elektroniczną nie podlegają podstąpieniom w myśl przepisów art 30 -34 ustawy o prawach konsumenta

źródło
nie narusza praw konsumenta?
To brzmi jak świetny pomysł na biznes:
1. sprzedaj meble tanio
2. nie wysyłaj mebli w ogóle
3. po ponad 12 tygodniach i telefonie od klienta zrób meble ale zwiększ cenę do normalnej/wysokiej
4. profit