Wpis z mikrobloga

#oszustwo #oszust #epapierosy #scam
Cześć Mireczki, sprawa ma się następująco. Znalazłem stronę z internetową wysyłką longfilii itd, o nazwie swiatpremixow. Strona wyglądała w miarę legit, sprawdziłem wszystko i wglądalo to dobrze. Postanowiłem dokonać zamówienia za ponad 100zł, jednakże po tym czasie przesyłka nie została wysłana. Zamówiłem w piątek wieczór, do tej pory przesyłka nie została wyslana, więc zaczałem grzebać i znalazłem po fakturze, po wpisaniu danych z faktury tego jegomościa jego firmę oraz opinie o niej. https://i.imgur.com/4idP4jL.png Po tym już byłem pewny, że coś będzie nie tak. Chłop ma normalnie Linkedina, prowadzi jeszcze jedną stronę z internetową sprzedażą "Xaroma", więc wydaje się że wszystko jest cacy. Dlatego ja nie wiem, co ja mam zrobić jeśli nie ma z nim żadnego kontaktu? Jak mogę zadziałać? Na moje nieszczęście na fakturze poprawny jest tylko numer telefonu i mój adres e-mail, gdyż jakoś odruchowo nie lubię podawać imienia i nazwiska na gównostronach, gdzie i tak zamawiam na paczkomat. Myślałem że sytuacje tego typu w tych czasach nie mogą mieć miejsca a jednak.. Ktoś coś może na ten temat powiedzieć więcej?
  • 9
@kwmgol: Bez kontaktu z chłopem, nagle wysłał - ale przyszły 2 z 3 liqudów, kazał złożyć reklamacje na stronie i odesłał pieniądze. Bardzo kiepska obsługa, pewnie ze względu na to że wszystko sprowadza na zamówienie i trwa to wszystko tak długo :/ Ale kontakt w takim sytuacji powinien być zachowany i nie było by problemu.