Aktywne Wpisy
Pudzianator321 +30
Jak najlepiej zmotywować programistów w zespole?
Krótko o mnie: od niedawna TechLead i menedżer w jednym z dużych inwestycyjnych korpo, ponad 16 lat exp-a, pracowałem jako CTO startupu we Francji
Mam problem z devami w zespole bo mam przeczucie że za mało pracują. Piszemy jedną dużą appkę od zera, której deadline mamy na maj/czerwiec 2025, ale chciałbym dowieźć do jesieni (żebyśmy zostali wyróżnieni i wszedł jakiś awans (ʘ‿ʘ)
Krótko o mnie: od niedawna TechLead i menedżer w jednym z dużych inwestycyjnych korpo, ponad 16 lat exp-a, pracowałem jako CTO startupu we Francji
Mam problem z devami w zespole bo mam przeczucie że za mało pracują. Piszemy jedną dużą appkę od zera, której deadline mamy na maj/czerwiec 2025, ale chciałbym dowieźć do jesieni (żebyśmy zostali wyróżnieni i wszedł jakiś awans (ʘ‿ʘ)
symetrysta +20
Ludzie zawsze byli zawistni, ale chwalenie się swoją zawiścią w internecie, to już wyższy poziom.
#nieruchomosci #flipmieszkania
#nieruchomosci #flipmieszkania
W odpowiedzi na reklamację dotyczącą przesyłki o wyżej wskazanym numerze, działając w
imieniu DPD Polska, niniejszym informuję, że po wnikliwym przeanalizowaniu zebranej dokumentacji
DPD Polska nie może pozytywnie ustosunkować się do przedstawionych przez Pana roszczeń i
odmawia w całości uznania zgłoszonej reklamacji.
UZASADNIENIE MERYTORYCZNE ZE WSKAZANIEM PODSTAWY PRAWNEJ NIEUZNANIA
REKLAMACJI W CAŁOŚCI
Zgodnie z art. 76 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (Dz.U. 1984 nr 53 poz.
272 z późn. zm.):
„Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu
ubytku lub uszkodzenia, chyba że:
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego;
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;
4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w
terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między
przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.”
Na podstawie dokumentacji reklamacyjnej oraz zapisów z systemu informatycznego DPD Polska
(historia statusowania przesyłki) ustalono, że przesyłka będąca przedmiotem reklamacji została przyjęta
przez odbiorcę bez zastrzeżeń, zaś szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć (tzw. szkodę
niejawną) uprawniony stwierdził po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki.
W tym miejscu podkreślić należy, że DPD Polska ponosi odpowiedzialność za szkody polegające na
utracie, ubytku lub uszkodzeniu przesyłki, zaistniałe w czasie od przyjęcia przesyłki do przewozu do
chwili wydania (doręczenia) przesyłki odbiorcy, tj. wyłącznie w czasie kiedy pieczę nad przesyłką
sprawuje DPD Polska.
Wskazać należy, że ze zgromadzonego w przedmiotowej sprawie materiału dowodowego w żaden
sposób nie wynika, aby szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej
wydaniem odbiorcy. Zgodnie z zacytowanym powyżej przepisem prawa powszechnego rangi ustawowej,
#prawo #dpd