Ok jestem po kolejnych oględzinach, dziś obejrzałem Zontesy GK350 i 350T, a także całkwicie przy okazji nowego Zongshena RE3 Cyclone czyli Junaka SR400.
GK350 raczej skreślam, jest po prostu dosyć niewielki. Rozmiarowo czuje się jak na 125 , no mieszcze się ale nie czuje się na nim komfortowo, taki trochę filigranowy się wydaje. Choć przyznaje że jest śliczny. Detale fajnie dopracowane, podświetlane manetki, dużo fancy guziczków. Napewno znajdzie spore grono odbiorców.
@Kick_Ass Zontes 350T , no tu już inna bajka. Motocykl na papierze nie wydawał się aż tak obszerny. Bardzo fajna pozycja, dla wysokiego jeźdźca jak znalazł, jakość Zontesa nie budzi zastrzeżeń, pytanie jak te wszystkie fancy opcje sprawdzą się w dłuższej perspektywie czasu. Ekranik jak smartfon, mnóstwo opcji i ustawień, dostęp bezkluczykowy, otwieranie baku i fotela na guzik, regulacja wysokości szybki guzikiem. No jest to zaiste ciekawy motocykl.
@Kick_Ass Na deser Junaczek SR400. Motocykl niepozorny na papierze,na żywo robi piorunujące wrażenie. Bardzo fajna pozycja za sterem,pełen relaks, moto wykonane bardzo solidnie,specjalnie oglądałem spawy, bo różnie z tym bywało w Junakach, ale tu jest wszystko bardzo ładne. Trochę deprymują ubogie zegary,jednak dziś można spodziewać się odrobinę więcej po Chinolach, choć pasują one stylem do całości. Motocykl ma dobrą cenę, poniżej 20k. A jak on brzmi...chyba lepiej brzmiącego motocykla o pojemności do
@Kick_Ass: Sory ale wygląda to jak reklama. Po co mam to czytać, jak mogę przeglądnąć broszurę producenta. Nie piszesz nic odkrywczego. Sory za hejt :)
@ja_tu_tylko_na_moment kurła,muszę zwrocić się do importera po jakiś hajs za szemrany marketing. w zasadzie nie wiem na co licze,na wykopie jest tylko kilka głosów rozsądku, reszta tylko pluje jadem na chinole. pisze tu z przyzwyczajenia raczej xD wybór i tak podejmę sam niezależnie od tego co przeczytam.
@Kick_Ass: Eh. Chyba niewiele o nich słyszałeś. Są całkiem spore w porównaniu do w/w moto o podobnej pojemności. Spore jak na swoją moc (blisko 200 KG to sporo, biorąc pod uwagę moc 20KM). Moc faktycznie mała, ale taki urok powietrzniaków (podobna jest w cb350 czy benelli intergrale). Faktycznie większość sprzedaje się Indiach, ale nie inaczej jest choćby z ktm 390. W Polsce też można kupić RE. Tak czy inaczej, mi chodziło
@Kick_Ass: Ale ja w żaden sposób nie namawiam Cię na niego ;) Wiadomo, że to niszowy motocykl. Nie jest kierowany dla każdego. Po prostu według mnie, ma fajny dźwięk (wygląd i charakterystykę silnika też) i tylko do dźwięku się odnosiłem. Z tych moto, które podałeś wybrałbym któregoś Zontesa 350. Słyszałem sporo pozytywnych opinii o nim. Te bajery z tego co mi wiadomo zbyt szybko się nie psują. Z jakością tragedii nie
Ok jestem po kolejnych oględzinach, dziś obejrzałem Zontesy GK350 i 350T, a także całkwicie przy okazji nowego Zongshena RE3 Cyclone czyli Junaka SR400.
GK350 raczej skreślam, jest po prostu dosyć niewielki. Rozmiarowo czuje się jak na 125 , no mieszcze się ale nie czuje się na nim komfortowo, taki trochę filigranowy się wydaje. Choć przyznaje że jest śliczny. Detale fajnie dopracowane, podświetlane manetki, dużo fancy guziczków. Napewno znajdzie spore grono odbiorców.
źródło: temp_file.png2101118860000845122
PobierzZontes 350T , no tu już inna bajka. Motocykl na papierze nie wydawał się aż tak obszerny. Bardzo fajna pozycja, dla wysokiego jeźdźca jak znalazł, jakość Zontesa nie budzi zastrzeżeń, pytanie jak te wszystkie fancy opcje sprawdzą się w dłuższej perspektywie czasu. Ekranik jak smartfon, mnóstwo opcji i ustawień, dostęp bezkluczykowy, otwieranie baku i fotela na guzik, regulacja wysokości szybki guzikiem. No jest to zaiste ciekawy motocykl.
źródło: temp_file.png2830991509527310687
PobierzNa deser Junaczek SR400. Motocykl niepozorny na papierze,na żywo robi piorunujące wrażenie. Bardzo fajna pozycja za sterem,pełen relaks, moto wykonane bardzo solidnie,specjalnie oglądałem spawy, bo różnie z tym bywało w Junakach, ale tu jest wszystko bardzo ładne. Trochę deprymują ubogie zegary,jednak dziś można spodziewać się odrobinę więcej po Chinolach, choć pasują one stylem do całości. Motocykl ma dobrą cenę, poniżej 20k. A jak on brzmi...chyba lepiej brzmiącego motocykla o pojemności do
źródło: temp_file.png961486264374496672
Pobierzaha, wszystkie motocykle do obejrzenia w salonie Tiumpha na Jerozolimskie 200 w #warszawa
kurła,muszę zwrocić się do importera po jakiś hajs za szemrany marketing. w zasadzie nie wiem na co licze,na wykopie jest tylko kilka głosów rozsądku, reszta tylko pluje jadem na chinole. pisze tu z przyzwyczajenia raczej xD wybór i tak podejmę sam niezależnie od tego co przeczytam.
to po ile te zontesy i te junaki KONKRETNIE?
zontes około 22-23 , Junak jest katalogowo 26 z groszem, ale zjechali z cena na 20 teraz.
@Kick_Ass: Słyszałeś na żywo Royal Enfielda 350? Lub starszego RE 500 classic? :)
słyszałem, to są śmieszne maszyny ale na hinduski rynek,nie nasz. małe ,słabe i w ogóle jakieś takie meh, a kosztują jak za zboże.
Tak czy inaczej, mi chodziło
nie no RE absolutnie mi nie leży. prawda jest taka że ciężko jest coś wykrzesać z euro5 , junak o dziwo daje radę.
Z tych moto, które podałeś wybrałbym któregoś Zontesa 350. Słyszałem sporo pozytywnych opinii o nim. Te bajery z tego co mi wiadomo zbyt szybko się nie psują. Z jakością tragedii nie
Zontes jest imo trochę mały. Jeszcze ten ADV jako tako, ale reszta mikra.