Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki. Potrzebuje Waszego doradztwa, bo w kwestiach iptv jestem zielony. Mam smart TV szajsunga, zainstalowałem "smart iptv" na telewizorze i nie wiem w ogóle jak ugryźć temat. Czy jest możliwość oglądania tylko polskiej tv, kilkanascie kanalow wystarczy (będzie korzystała starsza osoba, więc więcej nie trzeba), to się gdzieś wykupuje? Ile to kosztuje? Ważna kwestia - jest możliwość nagrywania takiej tv? Tak jak na zwykłej nagrywarce od upc, vectry itd?
#iptv
  • 20
@tormen To już można coś pomyśleć, z tego co pamiętam to aplikacja na Androida "Tivimate" ma opcję nagrywania. Musiałbyś podbić do osoby co używa codziennie tej apki.
ślicznie dziekuje za wszystkie rady, trochę czarna magia, a gdyby olać nagrywanie to jest w iptv mozliwosc, zeby taka osoba obejrzała sobie dzisiaj jakiś program z czwartku?
@puniek To racja, ciężko będzie nauczyć.

@tormen Możliwe, są tzw. archiwa u dostawców, ale to kosztuje też swoje. Najtańsi mają max 48-72h(o ile mają), a Ci dużo drożsi max tydzień. Jeśli szukasz takiej funkcjonalności, o której wspomniałeś, to w dobrej cenie usługi i sprzętu to szybciej tag #cccam , ale to delikatnie inny kaliber zabawy, ale za to spełni łatwiej Twoje wymagania.
@Arthaniel: dziękuję, ciekawa propozycja, mają np. pakiet "klasik", który w zupełności by wystarczył, ale ciągle nie rozumiem jednego: "nagrywanie nieograniczone", ale w jakiejś chmurze? Na ich dekoderze?
@mikau wstrzeliłeś się, bo wczoraj kupiłem auto, nie Opla, ale brałem pod uwagę :-)
@puniek rozumiem, że np. kupuje u dostawcy jakiś pakiet, konfiguruję "smart iptv" na telewizorze i tam przez EPG można się cofać?
@xbarteekxx nie wiem nawet co to "cccam", ale zgłębię
@tormen: kupujesz u dostawcy wgrywasz zdalnie do siptv i nic nie musisz konfigurowac i oglądasz, siptv posiada swoje epg i możesz normalnie cofać. Moi rodzice mają tv z androidem i na nim siptv, i ja im wszystko ogarniam i kupuje listę a oni się cieszą z oglądania.