Wpis z mikrobloga

@qzigss: zapomniałem dodać, że ja jestem początkujący więc niezbyt wiem jaki sprzęt polecać. Ja po prostu stwierdziłem że tak jak mysz zawsze obsługiwałem prawą ręką to to nie zrobi mi różnicy by uczyć się grać na gitarze tak jak robi to większość i nie odczuwam by mnie to jakoś ograniczało
@ActiZ: Niby tak ale wydaje mi się bardziej ze jakbym miał robić jakiś show czy coś to byłoby mi o wiele wygodniej grać właśnie i podnosić gitarę w odwrotny sposób xd
@qzigss: zawsze byłem praworęczny, rozpocząłem naukę gry na zwyczajnej gitarze i dla beki przełożyłem ją na drugą stronę... i mimo że ani razu nie zagrałem dobrze tego co aktualnie się uczyłem to bezbłędnie to zagrałem grając jak leworęczny. Po tym 5 minutowym eksperymencie nie zamierzam przekładać gitary jak dla leworęcznych bo zwyczajnie tego nie czuję. Jedyną przewagą dla drugiej ręki jest lepsze trafianie w progi ale powoli lewa ręka też się
będzie mi rzeczywiście łatwiej uczyć się na takiej dla leworęcznych


@qzigss: i tak i nie. w sensie sam leworęczny nie jestem ale jakbyś chciał kupić gitarę dla praworęcznych to czeka cię trochę modyfikacji:

a) korpusy np. stratocaster są wyprofilowane pod rękę
b) będziesz musiał zmienić siodełko bo są inne nacięcia na poszczególne struny

Na twoim miejscu szukał bym jakiejś używanej taniej gitary leworęcznej. No chyba, że chcesz nową to jeśli chodzi
@qzigss: na twoim miejscu bym się zastanowił z tą gitarą, wzmacniacz pewnie sprzedasz bez problemu a z gitarą jakby cię nie chwyciło to może być problem
@bb-8: Właśnie kwestia taka ze każdy w rodzinie gra praktycznie na wszystkim No i pora na mnie rzuciłem nawet pracę, postawie wszystko na grę na gitarze xd
@Kokos: Właśnie takiej odpowiedzi potrzebowałem, dziękuje. A mógłbyś mi polecić jakiś wzmacniacz konkretny? Marshalla albo coś? Chociaż widziałem przed chwila filmik ze gość podłączył Jacka pod jbl tego małego i gralo git