Wpis z mikrobloga

Siema #rower owe świry wpadłem na pewien pomysł. Szukam jakiegoś sprzęta na dłuższe wyprawy typu gravelowego, najlepiej z błotnikami i bagażnikiem. Wpadł mi w oko taki Bergamont Grandurance, wypada obiecująco. ALE podobają mi się też trekkingi z paskiem napędowym, więc pomyślałem żeby poszukać takiego trekkinga z paskiem karbonowym napędowym, geo najbardziej zbliżona go gravela i założyć do niego kokpit z szosy/gravela czyli baranka :D wydaje mi się to ciekawe rozwiązanie.
Będzie pewien mały problem, połącznie manetki z piastą z pełożeniami nexus, ale może bym coś wymyślił. Myślicie że to będzie dobry pomysł? Lubię coś porzeźbić i mieć nietypowy sprzęt ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 15
@Rafal_Baster miałem dzisiaj identyczne rozkminy. Moje założenia były takie żeby szukać używanego roweru z zamiarem nawet #!$%@? wszystkiego poza framesetem. Podzielę się rozkminami.

Sam latam na Marinie Four Corners M i ta geometria jest dla mnie git - jestem w stanie przelecieć >100km bez jakichś problemów. To był dla mnie wyznacznik. Na olx pod wyszukowaniem gates jest sporo niemieckich rowerów. Niestety większość z nich ma baaardzo wysoko główkę ramy, bo niemcy gustują
@trzyes: Spoko rozkminy, tak większość tych rowerów to niemiecka produkcja. Aktualnie mam dwa modele na oku: STEVENS Super Flight Gent, Cube travel czy ewentualnie Bergamont Vitess. Z tego co wiedzę większość ma długie rury sterowe i kilka podkładek, tak że wystarczy ją skrócić, a jak będzie mało to mostek na minus dowalić i myślę że znajdzie się odpowiednia pozycja.
Ok jak coś będę działał to zawołam. Na razie to wstępne plany,
@trzyes no jest jakiś potencjał w tej ramie, ciekawe czy większość tych trekkingow po podobną długość suport- oś tylna by pasował jedna długość paseka, domyślam się że jest różnie